Національна республіка
Україна-РУСЬ
ПАРЛАМЕНТСЬКА РЕФОРМА
Україна-РУСЬ
ПАРЛАМЕНТСЬКА РЕФОРМА
Парламент, це найвищий керівний законодавчий орган республіки, який складається з представників громад, що були обрані та наділені правами представляти інтереси тих громад, шляхом створення відповідної законодавчої бази.
Законодавча база, яку мають утворювати представники громад, має задовольняти потреби громад (Нації) та відповідати всім вимогам сучасності, захищаючи при цьому громадянські права всього народу республіки та її гостей.
Народні обранці, що потрапляють до парламенту, в результаті народного волевиявлення, мають відповідати всім вимогам суспільства та володіти всіма необхідними навичками та якостями, щоб відстоювати в найвищому республіканському органі Влади інтереси суспільства, яке делегувало їм ці права.
Та яким би не був патріотичним, відповідальним та свідомим і доброзичливим народний обранець, працювати над створенням законодавчої бази республіки він не завжди готовий, через нестачу фаху в юриспруденції та в справі законотворчості.
Представник народу є його – «представником».
Задача «представника» полягає в донесенні до законотворчого Органу потреб своїх виборців та особиста участь у створенні Законодавства, а це - прояв ініціативи, аналіз, участь в обговоренні, коригування та прийняття, шляхом голосування.
Сам же процес законотворення, це справа фахівців.
Отже, Парламент Національної республіки Україна-Русь має стати ДВОХПАЛАТНИМ, де «Верхню палату» будуть складати представники громад, що обрані громадами на певний термін і мають своїм завданням донесення до Парламенту проблем суспільства та пропозицій, щодо вирішення цих проблем, а «Нижня палата» буде постійно діючим юридичним законотворчим органом, що працюватиме на замовлення «Верхньої палати».
«Нижня палата» складається з фахівців юридичного права, обізнаних в законотворчій діяльності.
Народні обранці, що є «Народними депутатами», мають за свій обов’язок вивчення проблем суспільства, шляхом безпосереднього спілкування з народом республіки.
Таким чином, більшу частину своєї каденції депутати проводять в виборчих округах, спілкуючись з виборцями та спільно шукаючи ймовірне вирішення суспільних проблем.
Під час роботи в округах, депутат компонує напрацьовані документи, щодо проблем суспільства і готує їх до подання в Парламенті.
Під час Сесії, Народний депутат подає на розгляд Парламенту напрацьовані документи і виступає ініціатором ідей та пропозицій, щодо вирішення суспільних та інших проблем.
Такі пропозиції надходять від всіх депутатів.
Парламентські Комітети сортують та систематизують отриманні від депутатів документи. Після цього їх спрямовують на опрацювання в Нижню палату, де з ними проводиться законотворча робота.
По завершенню роботи над цими документами в Нижній палаті, законопроекти повертаються до Верхньої палати на обговорення та аналіз.
Верхня палата вивчає отриманні законопроекти, та голосує за їх прийняття, або вносить поправки та пропозиції і повертає на доопрацювання в Нижню палату.
Після того, як законопроект отримує вигляд, що задовольняє депутатський корпус, відбувається прийняття його за основу, та поіменне голосування за його визначення як «Закон республіки Україна-Русь».
Таким чином, всі Закони республіки набирають вигляду професійних законодавчих актів та відповідають вимогам суспільства, що є головним носієм влади в республіці.