Комунально-демократична Концепція утвердження прямого
народовладдя в Україні згідно об’єктивних закономірностей благодійного
розвитку земного життя у Хресті «плюс».


(Короткий огляд)


Усвідомлюючи виклики та загрози, що постали перед нашою незалежною Батьківщиною, а саме:
* через недалекоглядну політику у сфері національної безпеки;
* через системне порушення прав корінного населення на землю і волю, на свободу незалежного вибору подальшої, щасливої долі для себе і своїх майбутніх поколінь;
* через створення негативних передумов для позбавлення більшості селян власної землі та остаточної руйнації селянського життя;
* через негативний вплив банківсько-кредитної системи на подальший розвиток обслуговуючої кооперації в народному домогосподарстві;
* через агресивне протистояння націонал-патріотичного і соціал-комуністичного руху у будь-яких його проявах;
* через політичну напругу в нашому суспільному Отчому Домі і ще багато чого іншого, що перешкоджає нашому, фінансово обезкровленому, українському суспільству впевнено рухатись до своєї Духовної свободи і фінансово-економічної незалежності.
Виходячи з усвідомлення нашої суспільної відповідальності за майбутню долю єдиної Української Родини, наше простонародне Православне Материнство готове реалізувати законне право, дане людині від Бога і визнане Конституцією України щодо визначної ролі кожної людської особистості у розбудові нового, благодійного ладу на нашій, Богом даній Українській землі Святої Православної Русі.

Пошаговий метод динамічного переходу Громадянського суспільства від
командно-демонічного самоуправства до спорідненого,
комунально-демократичного самоуправління.


1. Щоб абсолютно безболісно прийти народу України до утвердження прямого народовладдя, потрібно спочатку завершити децентралізацію самодержавної влади не тільки на місцях, у місцевих районний округах і обласних регіонах, але й у кожному трудовому колективі будь-якої професійної підприємницької зайнятості і безповоротно вийти з буржуазно-ринкової системи злодіяння.

2. Щоб успішно провести децентралізацію самодержавної влади не тільки в українському парламенті, але й у місцевих, районних і обласних радах «всенародних обранців», потрібно провести прогресивні вибори тільки на місцевому рівні, у самостійних місцевих районних округах і самостійних місцевих обласних регіонах.

3. Створивши сімейно-трудовий колектив однодумців по будь-якому профілю законодавчої і виконавчої професійної життєдіяльності, місцевий, районний, обласний актив однодумців об’єднується в Комунальну Профспілку Спорідненого Співробітництва професійної організації регіонального активу (скорочена назва КПСС ПОРА «Незалежний Універсал»). Це багатопартійна комунально-демократична організація нового типу, котра вже працюватиме на постійній, професійній основі благодійного сімейно-трудового співробітництва у Хресті «плюс».

4. Створивши на місцях, у місцевих районних округах і обласних регіонах Культурно-просвітницький Епіцентр наукової організації місцевого самоврядування, КПСС ПОРА «Незалежний Універсал» передає частину своїх законодавчих і виконавчих повноважень на новоутворені законодавчі і виконавчі органи місцевого самоврядування і утверджує пряме народовладдя на Україні.

5. Створивши двопалатний парламент, Комунально-демократична профспілка спорідненого сімейно-трудового співробітництва (КПСС нового типу) на усіх рівнях утвердження прямого народовладдя виконує законодавчі функції, а Професійна Організація Регіонального Активу «Незалежний Універсал» покладає на свою відповідальність виконавчі функції у благодійній життєдіяльності місцевого самоуправління, причому на усіх рівнях утвердження прямого народовладдя на Українській землі Соборної Православної Русі (Київської). При цьому, благонадійні відносини, як між собою, так і між об’єднаною місцевою територіальною громадою будуються вже не на «піску», тобто не на командно-адміністративній основі, а «на камені», в основу котрої закладено споріднені, сімейно-трудові взаємини між батьками, їх дітьми і онуками.

6. Так як утвердження прямого народовладдя на Україні змінює не тільки буржуазно-демонічну виборчу систему омани, але й переводить наше Громадянське суспільство у благодійну систему сімейно-трудового співробітництва, тому в громадсько-політичній життєдіяльності прогресивні вибори відбуваються тільки на місцевому рівні. Місцеве населення старшого покоління обирає довірену особу від Благодійної ради старійшин, котра захищає інтереси ветеранів праці і пенсіонерів. Працеспроможне населення обирає довірену особу від середнього покоління, котра захищає інтереси працюючого населення. А молодь обирає свою довірену особу, яка захищає інтереси молодої трудової зміни.

Вибори в сімейно-трудових колективах проводяться зовсім інакше, ніж у громадсько-політичній життєдіяльності місцевої територіальної громади. Виступаючи виробничим організатором, кожна ініціативна особистість самостійно обирає свою галузь промислового, або сільськогосподарського виробництва і підбирає собі необхідний сімейно-трудовий колектив (або місцевий обслуговуючий кооператив) по будь-якому профілю професійно-трудової зайнятості. До складу сімейно-трудової самоорганізації, на добровільній основі, входять товариші-однодумці, які на рівних правах співпрацюють на особисту і суспільну користь сімейно-трудовій спільноті землевласників і місцевій територіальній громаді.

7. Утворивши законодавчі і виконавчі органи місцевого самоврядування, довірені особи від старшого, середнього і молодого покоління, на усих рівнях утвердження прямого народовладдя, створюють правозахисний орган місцевого самоуправління і духовного самоврятування.

Виконуючи організаційно-правозахисні функції на місцях, у самостійних місцевих округах районів і обласних регіонів, регіональний актив однодумців запускає в дію Всенародне православне Віче (Всевидяче Боже Око).

До законодавчих і виконавчих органів Всенародного православного Віче входять представницькі органи Громадського контролю і Народного самоконтролю. І якщо Громадський контроль виконує правозахисні функції соціального захисту працездатної сімейно-трудової спільноти землевласників, то Народний самоконтроль виконує правозахисні функції соціального захисту материнства, дитинства і глибокої старості. При цьому і Громадський контроль, і Народний самоконтроль ведуть невпинну боротьбу не з наслідками, а з головними причинами загальнолюдського гріхопадіння.

Допомагаючи представницьким законодавчим органам місцевого самоврядування і виконавчим органам сімейно-трудового самоуправління на сто відсотків виконувати Основний Закон України, а персічному громадянству на сто відсотків виконувати Десять Божих Заповідей, цілеспрямовати спільні зусилля місцевого населення на виконання Божої Волі в ім’я збереження Вічного Життя на нашій Дароносиці Землі.

8. Щоб увійти в гармонійні взаємовідносини, кожна категорія людського роду має свої Статути, які доповнюють собою Статут місцевої територіальної громади сільського, селищного або міського типу.

9. Виконуючи власні Статутні положення, кожна громадська Благодійна організація людського роду матиме реальну можливість проявляти свої творчі організаційні здібності і самостійно вирішувати сімейно-трудові завдання на кожній робочій ділянці, передаючи власний прогресивний досвід невтомної, одухотвореної праці підростаючому поколінню своїх дітей і онуків.

10. А щоб кожна працездатна людина мала надійне підґрунтя під ногами, як у прямому, так і в переносному значенні, потрібно на місцевому рівні узаконити право на землю, котра повинна стати і особистою, і одночасно, приватно-колективною власністю місцевої територіальної громади.

Провівши універсальну приватизацію в Україні, всі власники землі зможуть без усіляких перешкод самостійно використовувати земельну ділянку, як в особистих цілях, так і для суспільних потреб місцевого населення. Без перешкод здійснювати необхідні сівозміни, мінятися між собою земельними ділянками і науково-грамотно розпоряджатися земельними угіддями, водоймищами, лісовими масивами, а також примножувати існуючі виробничо-споживчі активи навколишнього природного середовища. При цьому, наше старше покоління трударів-землевласників буде взмозі передавати своїм дітям і онукам законне право особистої і приватно-колективної власності на землю і волю, а також побудувати і зберегти щасливу долю для своїх наступних поколінь.

11. Для того, щоб вдало вирішити земельну проблему сучасного життя, треба знешкодити головну причину загальнолюдського гріхопадіння. Саме тому на передній план утвердження прямого народовладдя на Українській землі Соборної Православної Русі (Київської) виходить позитивне вирішення фінансової проблеми, котра довела наш земний світ до неминучої загибелі.
Так от, щоб вдало і абсолютно безболісно вирішити фінансову проблему, треба безповоротно вийти з буржуазно-демонічної системи смерті і перейти у Благодійну систему спорідненої сімейно-трудової життєдіяльності і прямого народовладдя на Україні. От і замкнулося наше суспільне коло життя.

Виконуючи Божу Волю, наше простонародне Православне Материнство пропонує усім людям доброї волі об’єднати суспільні зусилля на відродження одухотвореного життя на Українській землі Соборної Православної України-Русі. Запрошуючи до співробітництва усі, без винятку, громадсько-політичні сили і незалежні, від ринку, благодійні фінансові структури, ціле направити свій позитивний, духовно-енергетичний потенціал на побудову Всеукраїнської Соборної республіки. При цьому, упорядкування фінансово-економічної життєдіяльності Громадянського суспільства відбувається тільки на спорідненій, сімейно-трудовій основі благодійної життєдіяльності місцевої територіальної громади по образу і за подобою Божою.

Ставлячи за мету формування Материнської Благодійної організації громадян «Соборна Батьківщина», нам, засновникам Материнського патріотичного руху на Слобожанщині, з Божою допомогою, поталанило розробити законодавчий і виконавчий інструмент утвердження прямого народовладдя на місцях, у місцевих округах і регіонах, а також на місцевому міжрегіональному(міжнародному) рівні.

Виконуючи 5 статтю Конституції України, наше простонародне Православне Материнство створює незалежні законодавчі і виконавчі органи самоорганізації населення України. За підтримки (або без підтримки) делегованих органів місцевого самоврядування, наше простонародне Православне Материнство допомагає усім людям доброї волі знайти спільну мову і єдину платформу для плідної співпраці на теренах розбудови комунально-демократичного (комуністичного) ладу на українській землі Соборної Православної Русі.

Створивши суспільними зусиллями прямого народовладдя Інтернет-Уряд Всенародної Довіри, Православне Материнство вводить в дію Культурно-просвітницький Епіцентр Духовного відродження фінансово-економічного потенціалу Святої Київської Русі.

Тільки з Божою Допомогою Святої Євангелії наш Благодійний Уряд Всенародної Довіри і реально діючих законотворчих органів самоорганізації місцевого населення, зможе абсолютно безболісно навести ідеальний порядок на місцевому рівні, а також у самостійних місцевих районних округах і обласних регіонах.

Впроваджуючи наукову організацію місцевого самоврядування, наше простонародне Православне Материнство допомагатиме усім людям доброї волі вийти з негативної духовно-енергетичної кризи і, без штучних перешкод, увійти під Благодійний Материнський Покров нашого особистого і суспільного Материнського Тіла Христового, Котре відіграє правозахисну роль Духовного Ковчега для нашого, Богом створеного, Незалежного Всеукраїнського Землянства. При цьому наша Материнська Благодійна організація громадян «Соборна Батьківщина» взаємодіє за зовнішньою, регіональною і міжрегіональною (міжнародною) суспільно-територіальною ознакою, а Її Дочірня Благодійна організація громадян Всеукраїнського Незалежного Землянства «Універсальний Агро світ» взаємодіє між собою за внутрішньою, одухотворено-змістовною життєдіяльністю спорідненої сімейно-трудової спільноти землевласників. Саме таким чином наш Духовний Спаситель розпинає на Хресті «плюс» буржуазно-ринкову систему омани. А на її місце приходить Божа Істина і Свята Праведність у Христі Іисусі.

«Прийдіть до Мене усі скривджені, струджені і знеможені, і Я заспокою вас. Візьміть Мій тягар на себе і навчіться від Мене… Бо ярмо Моє любе і тягар Мій легкий». І якщо наш Духовний Творець є «Істина, Дорога і Життя», то хто ж піде проти Бога?! І цим усе сказано. Амінь

Пріоритетний напрямок фінансово-економної життєдіяльності місцевої об’єднаної територіальної громади на перехідному етапі благодійного розвитку прямого народовладдя на Українській землі Соборної Православної Русі.

Щоб прискорити оздоровчі процеси у фінансово-економічній життєдіяльності сімейно-трудової спільноти землевласників, банківська система повинна ціле спрямувати всенародний фінансовий капітал на соціальний захист кожного пересічного громадянина і його працездатну родину. Тільки цей напрямок благодійного розвитку місцевого самоврядування створює необхідні умови для прискореного розвитку фінансово-економної життєдіяльності Незалежного, від буржуазно-ринкового світу, Агропромислового Універсалу.

Втілення благодійної інновації у фінансово-економний розвиток спорідненої, сімейно-трудової життєдіяльності землевласників, переводить вітчизняну фінансово-кредитну діяльність у Благодійну систему координат, котра:
+ звільняє трудящих від найманої праці і грошової залежності;
+ переводить нашу суспільну життєдіяльність на наукову організацію праці і планомірний госпрозрахунок;
+ втілює у суспільну, сімейно-трудову життєдіяльність подвійну вітчизняну грошову систему + звільняє Українське громадянське суспільство від боргової залежності МВФ;
+ налагоджує братні взаємовідносини між місцевими регіонами ближнього і далекого зарубіжжя;
+ знешкоджає головні причини загальнолюдського гріхопадіння: інфляцію, корупцію, безробіття;
+ позитивно вирішує земельну проблематику;
+ надає реальні можливості, на сто відсотків, виконати Закон Божий та вітчизняне законодавство України;
+ примиряє протиборчі політичні сили;
+ нормалізує кліматичні умови навколишнього природного середовища;
+ відроджує високі врожаї сільськогосподарських культур;
+ і саме головне – спасає Вічне Життя на нашій Українській Дароносиці Землі.


Повний текст можна завантажити в прикріпленому файлі