Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Определение "Народовладдя"
Портал: > Kонференции > ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ НАРОДОВЛАДДЯ > Дискусійний майданчик > Різне
CBIIT
Народовладдя - форма організації і фукціонування управління у державі і на місцевому рівні, самоорганізації місцевих теріторіальних громад і громадських об"єднань щодо взаємодії з органами влади по вирішенню суспільно-важливих проблем соціального, єкономічного, культурно-духовного життя народу, що конституційно утворюють Єдину систему влади-управління-самоорганізації в Україні яка розподілена між чотирма гілками влади ВИКОНАВЧОЇ, РОЗПОРЯДНОЇ, ЗАКОНОДАВЧОЇ, СУДОВОЮ, має два рівня здійснення владно-управлінських повноважень ЦЕНТРАЛЬНИЙ і МІСЦЕВИЙ, які спільно консесусно-колегіально утворюють додаткову підгілку КОНТРОЛЬНУ.

Народовладдя Має в своєї основі:
1) ефективну адаптивну модель апаратного, (професійного) і громадського (позаштатного) функціонування, 2) принцип створення балансів і противаг запобіганню порушень і зловживань владними повноваженнями, чіткий розподіл і закріплення меж їх колегіального та єдиноначального застосування 3) органіційно-регламентні та технічни засоби конкурсного відбіру, призначення, персоніфікованого і командного оцінювання діяльності посадовця і органа з владними управлінськими і представницькими повноваженнями, 4) модель прийняття рішень за приоритетом конструктивно-політичного комплексного підходу щодо пошуку, обговорення, спільного доопрацювання пропозицій з забезпеченням відкритості, партнерства залучення експертної оцінки,і застосуванням реальної ресурсної бази і умов впровадження
CBIIT
Шановні панове, є ще дуже важливо поняття щодо розуміння особливостей функціонування Народовладдя і що нам треба всіляко обговорити і визначитися. Це поняття - КОМПЕТЕНТНА меньшисть. Що це таке і з чим її їдять.?

Мова йде, якщо стисло, про ЕКСПЕРТНЕ, професійне середовище якому народ ДОВІРЯЄ. В ідеалі це обов"язково безпосередньо людина з владними повноваженнями, або така що мая фаховий рівень надання саме ЕКСПЕРТНОЇ оцінки діяльності людини, органу з владними повноваженнями.

Чому на наш погляд, вкрай назріло впровадження саме такої інституції і як зняти протиріччя між нормої демократії прямої дії коли більшість голосів вирішує (принцип демократичного централізму) і можливістю вирішення питання саме кваліфікованою меншістю. Здебільше це вже є і функціонує і навіть зі значним перевищенням задекларованої конституційної норми.

Тут ми вже обговорювали, що народ не завжди правий, особливо в умовах діючої системи масштабного маніпулювання і суттєвого зниження добробуту окремих груп населення, тому вкрай важливо мати саме ДОДАТКОВУ противагу можливості помилки. І ось такою противагою може і повинно стати таки ЗМІНИ Апарату Центральної влади :
Ідеальна модель державного устрою і організації суспільного життя завжди була предметом досліджень, вдосконаленьі спроб втілення. У різні часи, країнах, умовах були, відповідно, і різні уявлення, щодо самої ідеї, шляхах і засобах вирішення окремих проблем і загального впровадження своєї моделі влади і управління.

Зараз сучасна прогресивна світова наукова думка вже сформувала загальні поняття і принципи функціонування оптімальної системи і структури демократичної, правової держави, і більш того в
де яких країнах ЄС вдалося її реалізувати практично в повному обсязі. Але це завсім не означає, що справу можливо легко вирішити, якщо просто скопіювати і перенести в нашу країну.

Треба мати на увазі і враховувати обов'язковість наявністі не тільки самого адаптованого під всі особливості країни Стратегичного плану реформування і реальної політичної волі щодо

його впровадження самого вищого керівництва країни, а, і що найменьш ще й:

1) добре підготовленних команд виконавців на всіх рівнях і гілках де відбуваються зміни,

2) ефективний механізм право застосування (злому супротиву, саботуванню, беззворотності покарання),

3) всеохоплюючий інформаційно-аналітичний ресурс супроводження, комунікації, вивчення і формування суспільної думки, який треба створити і впровадити в

поле природнього психологично-світоглядного сприяння народом стану і наслідків державної політики

І все це є питаннями саме Центральної влади, тому, відповідно й вимоги до її структурної і функціональної складових, систем формування і взаємодії гілок, підрозділів, механізмів і умов створення і досягнення оптімальних результатів э найвищими.

В сучасній моделі української влади і державного управління є багато величезних невідповідностей у порівнянні з ідеальною моделлю.

7.47.
Перша. Ефективність моделі влади і управління складається з богатьох обов'язкових частин, дій, умов, що обумовлює ієрархічна структура влади що реально існує в країні, в якій, у свою чергу,

головною є характеристика засобу (моделі) прийняття рішення. Якщо реальний центр прийняття рішень заплутан, чітко не визначен, штучно ускладнен, дублюється і, або конкурує - ефективністі моделі не може бути апріорі.

Якщо взяти виконавчу гілку влади України то саме це ми спостерігаємо вже багато років поспіль. Мова йде про Кабінет міністрів і Адміністрацію Президента.

На перший погляд нібито, щось навподобі якоїсь хитро створеної інституції, яка дозволяє перекладати будь-яку відповідальність з Президента на Прем'єра, або галузевого міністра.

За великим рахунком, у політиці таке перекладання відповідальності спостерігається часто, і в цієї царені це може й є природнім, але мова йде про суто управлінську структуру, це завсім інше, в неї дуже

важливо збереження зв'язку прямої беззворотньої відповідальності саме ініціатора, автора, виконавця конкретного рішення.
У нині діючій Констітуції України Кабінет Міністрів, нібито, визначен як вищий орган Виконавчої влади, але тому, що дуже багато положень про повноваження Президента фіксують

значний об'єм і напрямки його впливу у виконавчій гільці, саме і створюється штучна проблема - тромб до шляху ефективністі. Тому у новій редакції Констітуції України треба обов'язково усунути цю невідповідність

7.48.

Друга. Законодавча влада в нас вкрай не ефективна і її разбіжність відповідностям ідеальній моделі влади є ще більш суттєвими. А враховуючи взаємозв'язок між гілками влади і роль у цієї зв'язці саме Законодавчої влади, (яка повинна створювати передумови функціонування і собі і іншим гілкам), об'єктивність проведення суттєвого реформування нашого Парламенту, його структури, принципів і засобів формування, діївісті функціональних напрямків забеспечення прийняття законів як професійної складової,

з одного боку, і збереження, розвиток представницької сучасної, дійсно демократичної складової, (яким повинен бути будь-який Парламент),

з іншого боку, - є, одночасно, і дуже складною, і більш охоплюючою, і не меньш першочерговою у загальному процесі реформування країни.

Що саме треба зробити?

Пропонується низка радикальних змін.

Перехід від Верховної Ради - однопалатного парламенту, який формується на виборах від партій за пропорційною системою і від мажорітарних

теріторіальних округів, до 7.49. Вищого Законодавчого Органу України - двопалатного Парламенту

(Палати Представників (далі ПП) яка формується на загально національних виборах за квотами, згідно відповідних пропорцій статистичних показників, які реально

існують, зафіксовани в країні:

1) від теріторій об'єднаних громад - 100 членів,

2) від суб'єктів підприємництва (окремо від великого,

середнього і дрібного бізнесу, - 50 членів,



3)від партій і найбільш впливових громадських організацій,

жіночих, ветеранських, профспілкових, молодіжних –

50 членів.

І Юстиційної Палати,(далі ЮП) -100 членів яка формується з найфахових юристів на Відкритому загально-національному конкурсі, кількість членів

і персональний склад ЮП затверджується ПП.



7.50.
Треття. Суттєвим недоліком, що має величезний вплив на сучасний стан речей, що склався в системі політико-правового регулювання і практиці застосування права в Україні, є цілком не ефективна

система контролю. Тому треба Функцію контролю в державному управлінні і системі місцевого самоврядування відокремити і сформувати в окрему, самостійну гілку влади

7.51. Вищим контролюючим, наглядовим органом якої є Державна Контрольна Коміссія (далі ДКК), до складу якої входять Генеральний прокурор

(Головує на засіданнях ДКК і координує діяльність) який призначається на посаду ПП, після надання розгорнутої експертної оцінки фахових характеристик

ЮП, за поданням вищої посадової особи Виконавчій гілки влади (Прем'єр міністра, або Президента). Інші

члени ДКК формуються (делегуються) за квотою від виконавчої, законодавчої і судової адміністрацій (апаратів відомств) і обираються від контрольних комітетів

місцевих громад.( Дивіться інформацію : http://politiko.ua/blogpost139485 )


Четверта. Вкрай важливою рисою Єдиної системи влади-управління-самоорганізації є значна вага інтелектуальної, наукової, аналітичної, експертної

функції, якої, практично, в нас немає зовсім, як впливової суспільно-державної інституції, і яку треба

створювати з нуля. 7.52. Державна Експертна Колегія (далі ДЕК) повинна формуватися виключно з осіб науковців, посадовців за найвищим рейтингом професійної і суспільної діяльності, морально-ділових рис і мати право приоритетного подання і обов'язкового невідкладного розгдяду будь-якою державною установою її пропозицій.

Головною метою діяльності є два напрямка :

1) розробка і удосконалення Системи влади-управління-самоорганізації,

2) проведення і організація об'єктивного, незалежного оцінювання діяльності політиків, посадовців науковців.

ДЕК може висловлювати свою колегіальну спільну думку по обранню вищих посадових осіб, і якщо їх офіційне визначення кандидата з результатом виборів не співпадає – проводяться нові вибори.
Марк Зобов
Цитата(CBIIT @ 30.5.2020, 6:57) *
Народовладдя - форма організації і фукціонування управління у державі і на місцевому рівні, самоорганізації місцевих теріторіальних громад і громадських об"єднань щодо взаємодії з органами влади по вирішенню суспільно-важливих проблем соціального, єкономічного, культурно-духовного життя народу, що конституційно утворюють Єдину систему влади-управління-самоорганізації в Україні яка розподілена між чотирма гілками влади ВИКОНАВЧОЇ, РОЗПОРЯДНОЇ, ЗАКОНОДАВЧОЇ, СУДОВОЮ, має два рівня здійснення владно-управлінських повноважень ЦЕНТРАЛЬНИЙ і МІСЦЕВИЙ, які спільно консесусно-колегіально утворюють додаткову підгілку КОНТРОЛЬНУ.

Народовладдя Має в своєї основі:
1) ефективну адаптивну модель апаратного, (професійного) і громадського (позаштатного) функціонування, 2) принцип створення балансів і противаг запобіганню порушень і зловживань владними повноваженнями, чіткий розподіл і закріплення меж їх колегіального та єдиноначального застосування 3) органіційно-регламентні та технічни засоби конкурсного відбіру, призначення, персоніфікованого і командного оцінювання діяльності посадовця і органа з владними управлінськими і представницькими повноваженнями, 4) модель прийняття рішень за приоритетом конструктивно-політичного комплексного підходу щодо пошуку, обговорення, спільного доопрацювання пропозицій з забезпеченням відкритості, партнерства залучення експертної оцінки,і застосуванням реальної ресурсної бази і умов впровадження

И где здесь именно определение народовладдя?
CBIIT
Цитата(Марк Зобов @ 6.6.2020, 13:56) *
И где здесь именно определение народовладдя?

Влада - форма організації і
спосіб функціонування
управління в суспільстві ,
що діє в межах держави за
правовим регламентом
отримання, користування і
припинення відповідних
повноважень

Народ України - люди що
мешкають і перебувають на
території держави України,
мають відповідне
громадянство і здатність
впливати своєю діяльністю
на політичні економічні і
соціальні процеси у
суспільстві і місцевій
громаді

Народовладдя - управління в державі і на
місцевому рівні з залученням
представницьких активів народу, які
створюються шляхом самоорганізації і
діють як органи громадських об'єднань і
територіальних громад, що законодавчо
інтегровані і конституційно утворюють
Єдину систему
влади-управління-самоорганізації в
Україні і мають модель прийняття рішень
за приоритетом
конструктивно-політичного комплексного
підходу щодо пошуку, обговорення,
спільного доопрацювання пропозицій з
забезпеченням відкритості, партнерства
залучення експертної оцінки,і
застосуванням реальної ресурсної бази і
умов впровадження
Марк Зобов
Цитата(CBIIT @ 9.6.2020, 15:34) *
Влада - форма організації і
спосіб функціонування
управління в суспільстві ,
що діє в межах держави за
правовим регламентом
отримання, користування і
припинення відповідних
повноважень

Народ України - люди що
мешкають і перебувають на
території держави України,
мають відповідне
громадянство і здатність
впливати своєю діяльністю
на політичні економічні і
соціальні процеси у
суспільстві і місцевій
громаді

Народовладдя - управління в державі і на
місцевому рівні з залученням
представницьких активів народу, які
створюються шляхом самоорганізації і
діють як органи громадських об'єднань і
територіальних громад, що законодавчо
інтегровані і конституційно утворюють
Єдину систему
влади-управління-самоорганізації в
Україні і мають модель прийняття рішень
за приоритетом
конструктивно-політичного комплексного
підходу щодо пошуку, обговорення,
спільного доопрацювання пропозицій з
забезпеченням відкритості, партнерства
залучення експертної оцінки,і
застосуванням реальної ресурсної бази і
умов впровадження

Ок
юрий
БЮЛЕТЕНЬ
щодо голосування за визначення понять

№ ПІБ Влада Народ Народовладдя
1. ГАЙДУК
Валерій
Якович Форма організації правління в суспільстві Український народ - громадяни України всіх національностей за походженням які проживають на території України Форма організації правління в українському суспільстві
2. ГРУБАСЬ
Володимир
Степанович
3. ДЕНИСОВ
Олександр
Костянтинович Влада - форма організації і спосіб функціонування управління в суспільстві, що діє в межах держави за правовим регламентом отримання, користування і припинення відповідних повноважень Народ України - люди що мешкають і перебувають на території держави України, мають відповідне громадянство і здатність впливати своєю діяльністю на політичні економічні і соціальні процеси у суспільстві і місцевій громаді Народовладдя - управління в державі і на місцевому рівні з залученням представницьких активів народу, які створюються шляхом самоорганізації і діють як органи громадських об'єднань і територіальних громад, що законодавчо інтегровані і конституційно утворюють Єдину систему влади-управління-самоорганізації в Україні і мають модель прийняття рішень за пріоритетом конструктивне-політичного комплексного підходу щодо пошуку, обговорення, спільного доопрацювання пропозицій з забезпеченням відкритості, партнерства залучення експертної оцінки, і застосуванням реальної ресурсної бази і умов впровадження
4. ЗОБОВ
Марк
Іванович Влада - здатність і можливість керувати ким-, чим-небудь.
4 Народ країни – об’єднання всіх громадян країни як господар країни: володар верховної влади (суверен), власник природних багатств і народного господарства країни, первинний суб'єкт загальнодержавного управління та міжнародних відносин країни. 5 Народовладдя - найвища форма демократії як суспільне самоврядування, при якому народ країни безпосередньо визначає засади організації і правил суспільного життя, ставить завдання самому собі і органам управління, контролює їх виконання. 4
5. КОВАЛЬОВ
Анатолій
Костянтинович Влада – це здатність підкоряти суспільну масу, заставити безумовно виконувати владні принципи. Народ- це історично сформована спільнота людей, обмежена своєю територією, традиціями, головними рушійними ідеями. Народовладдя – це максимальне включення народу до планування та реалізації розвитку країни, а також контролю за роботою представників усіх рівнів.
6. КРИМСЬКИЙ
Анатолій
Іванович - - -
7. ЛАВРИК
Віталій
Никифорович ВЛАДА-право суб’єкта права в демократичний спосіб реалізувати те, що задекларовано цим правом. 4 УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД (народ) - Суверен, суб'єкт верховної влади в Україні, об’єднання українських громадян (громадян), в якому кожен громадянин є носій верховної влади в Україні, найвища соціальна цінність, суб’єкт верховної влади в Україні, власник автоматизованої системи реалізації його права щодо життєзабезпечення та життєдіяльності відповідно до Конституції України та законів, що її відповідають-Мобільний регістратор (результат інформатизації суспільних відношень на рівні громадянин і його сім'я , на основі розвитку і використання інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, які побудовані на застосуванні сучасної комп'ютерної та мережевої техніки). НАРОДОВЛАДДЯ в Україні – влада, яка будується на ПРИНЦИПАХ народного суверенітету, що реалізує право суб’єктів верховної влади в Україні (громадянин, територіальна громада, народ) шляхом безпосередньої демократії задеклароване їх правами в Конституції України лише на підставі, в межах повноважень, що нею передбачені. 1
8. ЛАЛАК
Олександр
Миколайович Власть - способность повелевать другими (убеждать, принуждать, заставлять ... - управлять...) Народ - совокупность людей с кровными (генетическими), ментальными, духовными, мировоззренческими, культурными, историческими связями взаимопонимания, этнического либо национального самоотождествления (даже на подсознательном уровне). Народовластие - прямая и непосредственная власть народа.
9. ЛОЗА
Віктор
Михайлович Влада - можливість ставити вимоги, завдання, керувати ким-, чим-небудь в межах затверджених повноважень. 5 Народ - населення держави, якому притаманне відчуття національної, етнічної та суспільної єдності. Народовладдя - устрій держави, в якій сувереном є її народ, який визначає основи Конституції в Декларації про державний суверенітет України та в Декларації про суверенітет Народу України.
10. ЛОМАЗОВ
Анатолій
Михайлович Влада - здатність і можливість керувати ким-, чим-небудь. 3 Народ країни – об’єднання всіх громадян країни як господар країни: володар верховної влади (суверен), власник природних багатств і народного господарства країни, первинний суб'єкт загальнодержавного управління та міжнародних відносин країни. 4 Народовладдя - найвища форма демократії як суспільне самоврядування, при якому народ країни безпосередньо визначає організацію і правила суспільного життя, ставить завдання самому собі і органам управління, контролює їх виконання.2
11. МАКСИМОВА
Валентина
Михайлівна Влада — це вуличні (домові) правкоми. Це довірені особи від старшого, середнього і молодого покоління. Це законодавчі і виконавчі органи місцевого самоуправління. Це громадський контроль і народний самоконтроль. Це Всенародне православне Віче. Народ — це твої батьки, матері, діти. Це твої близькі і далекі родичі, сусіди, друзі, односельці, однодумці.
Народовладдя — це новоутворена благодійна організація громадян, котра функціонує в благодійній системі спорідненого сімейно-трудового співробітництва.
12. НІКОЛАЄНКО
Олександр
Федорович Влада - право здійснювати визначальний вплив на кого-небудь або на що-небудь. 2 Народ країни - це сукупність всіх громадян цієї країни. 2 Народовладдя - здатність народу реалізувати своє право на владу безпосередньо або через делегування повноважень.
13. ОЛЕКСЮК
Сергій
Миколайович ВЛАСТЬ – это возможность на законных основаниях целенаправленно влиять на процесс перераспределения общественных ресурсов. НАРОД – это историческая общность людей, использующих в своем взаимодействии единый комплекс стереотипов поведения, обусловленный языком, обычаями и традициями.
НАРОДОВЛАСТИЕ - политическая система общественного самоуправления, в основе которой лежит метод коллективного принятия решений.
14. ПЕТРОЧЕНКОВ
Валентин
Георгійович Влада - можливість і здатність управління людьми і ресурсами. Народ - люди, що проживають на визначеній території, мають національну та етнічну єдність. Народовладдя - влада народу, можливість і здатність громадою здійснення влади на своїй території.
15. ПИЛИПКО
Анатолій
Георгійович Влада - здатність змінювати оточуюче середовище. Народ - усі громадяни України. 1 Народовладдя - здатність народу впливати на державне управління та місцеве самоврядування.
16. РОЛЬ
Михайло
Михайлович Влада - панівний статус суб'єкта Український народ - всі громадяни України, незалежно від етнічного походження; єдине джерело влади і носій (суб'єкт) суверенітету (верховної влади в Україні), влада якого є первинною, єдиною і невідчужуваною; публічний власник землі і всього національного багатства. 4 Народовладдя - найвища форма демократії, при якій вся влада в державі належить народові, і ця влада є первинною, єдиною і невідчужуваною.
17 САМСИКА
Юрій
Володимирович Влада - право впливати і керувати процесами. Народ - громадянське суспільство країни (всі громадяни).3
Народовладдя - внутрішній державний устрій, де право на владу належить виключно народу (республіканський устрій). 3
18 СИСОЄВ
Юрій
Миколайович Власть – возможность принимать решения – казнить или помиловать Народ – та часть населения страны, которая занимает активную гражданскую позицию, считает страну своей и в силу этого не позволяет никому решать за них, в какой стране они хотят жить. Народовластие – такое положение в стране, когда все жители (население) обязаны быть гражданами, выполнять гражданские обязанности.
19 ЯВОРСЬКИЙ
Володимир
Миколайович Влада - виокремлена народом група менеджерів, яка здатна і має працювати на розвиток держави і України. Народ - частина населення, розсіяного по території України, здатного ефективно відстоювати свої права, заради дітей, онуків і майбутнього. Народовладдя - здатність народу створити Українську націю, енергія якої має бути направлена на створення моделі, вироблення проекту і підбору ефективних стратегічних управлінців задля розвитку сьогоднішньої і процвітання майбутньої України.
20 ЛУГОВСЬКИЙ Юрій Федорович Влада - здійснення визначального впливу на діяльність, поведінку кого-небудь, на що-небудь. 1 Народ країни – більшість від всіх громадян країни, суверен, первинний суб'єкт загальнодержавного управління та міжнародних відносин країни, власник землі, її надр, атмосферного повітря, водних та інших природних ресурсів, які знаходяться в межах території країни, природних ресурсів її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони, інших об’єктів загальнонародної власності та бюджету. Народовладдя як визначальна ознака демократії – суспільне самоуправління на рівні країни, територіальних громад та організацій громадян, при якому суб’єкт і об’єкт управління співпадають. 5
21 НІКОНОВ Олександр Віталійович «Влада» -- (Суб'єкта над Групою фізичних і / або юридичних осіб) -- це практична можливість впливати на діяльність цієї Групи осіб з метою здійснення мрій Суб'єкта (досягнення своїх цілей), а також здатність цього Суб'єкта нав'язати Групі свою волю, навіть всупереч її опору. «Нарόд» - це конституційний суб'єкт - "Народ України" - множина всіх громадян Держави Україна різних національностей. "НАРОДОВЛАДДЯ" - це ідеологема, яка відображає уявлення про те, що публічна влада (влада в соціумі) виходить від Народу, здійснюється електоратом (безпосередньо чи інакше) і в інтересах всього Народу.

Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.