1.1.Україна є унітарною-федеральною республікою в якої шляхом отримання Мандату Довіри від Народу затверджується План розвитку країни на п’ять років і відповідна форма правління з розподілом владно-управлінський повноважень між чотирма гілками влади.
1.2.Вищими (Центральними) державними органами влади є Президент, Кабінет міністрів, Парламент і Вищий Суд України. Вищою Контрольним органом є Державна Контрольна Комісія, яку очолює Генеральний прокурор.
1.3.Вищим Органом (зі статусом державного органу) є Національна Експертна Колегія
1.4.Президент, Голова Парламенту, Генеральний прокурор і Голова Верховного Суду Обираються строком на п’ять років шляхом Всенародного волевиявлення і створюють Вищий колегіальний орган Держави – Державну Колегію (ДК), до складу якої також входять Голови Юстиційної і Представницької Палат Парламенту, Національної Експертної Колегії, (Всього 7 Членів)
1.5. Кабінет міністрів у повному персональному складі призначається Державною Колегією і затверджується на сесійному засіданні Представницької Палати Парламенту
1.6. Державна Контрольна Комісія формується шляхом узгодження між ДК
за поданням Генерального прокурора строком на 2,5 роки і затверджується на сесійному засіданні Юстиційної Палати.
1.7. Національна Експертна Колегія (НЕК) формується виключно у персональному складі і за рейтинговими показниками оновлення що найменш 10% членів кожні півроку і зі свого складу обирає Голову НЕК, також на півроку.
1.8. Політичний плюралізм в Україні реалізується впровадженням Трьох партійної конкуруючої системи за основними діючими світовими ідеологіями і державним регулятивним механізмом діяльності ( умовно - лівої, центристів і правої).
1.9. Виключне право і обов’язок перед Народом подання свого Плану розвитку країни на 5 років і проведення Національних і Окружних атестацій службовців неменше 1 разу у рік має кожна з трьох партій.
1.10. Мандат Довіри народу є строковим і переглядається кожен рік, у разі втрати довіри проводяться позачергові вибори з фінансуванням з джерел партійного фінансування і сплатою у Держбюджет штрафу
Візія 2 Місцеве самоврядування
1. Територіальна громада Округу (далі ТГ) (район, місто) утворюється як суб'єкт місцевого самоврядування у межах встановленої адміністративно-територіальним діленням України з населенням 120 - 350 тисяч
2. Первинним органом ТГ є Представницькі Активи (далі ПА) (місцевий Парламент) який формується шляхом самоорганізації населення від: 1) Територій, 2) Суб'єктів господарювання, 3) Політичних партій і громадських організацій
3. Колегіальним органом громади є Колегія ТГ а (далі КТГ) до складу якої входять голови ПА, Голова (мер) ТГ і Префект (супрефект) ( представник Центральної влади)
4. Розпорядливим органом ТГ є всенародно обираний Голова (мер міста)
5. Владно управлінську структуру (апарат) ТГ утворюють Комітети ТГ, у тому числі Виконавчий Комітет (Місцевий уряд), Інформаційно-аналітичний, Кадровий, Регламентний та ін. (всього 10 комітетів з напрямів)
6.Спільним Органом від Комітетів і Громадськості ТГ являются - Робочі групи що створюються для вирішення конкретної проблем.
7. ПА формуються з активних членів громади, фізичних і юридичних осіб,
яки мешкають, зареєстровані,сплачуютьподатки і діють в межах юрисдикції громади,шляхом самовизначення і отримання колективноїпідтримки більшості, у відповідності з відсотковимспіввідношенням наявних статистичних показників типових організованих соціальних груп.
Концепт візії Народовладдя
(СВІІТ, Денисов О.К.)
(СВІІТ, Денисов О.К.)
Преамбула:
мотивованої поведінки і ефективної співпраці організованих активних об’єднань і груп
Народовладдя - форма щодо взаємодії з органами влади по вирішенню суспільно-важливих організації і функціонування управління у державі і на місцевому рівні, самоорганізації місцевих територіальних громад і громадських об’єднань проблем соціального, економічного, культурно-духовного життя Народу і Громадянина, що конституційно утворюють Єдину систему Влади-управління-самоорганізації в Україні, яка розподілена між чотирма гілками влади ВИКОНАВЧОЇ, РОЗПОРЯДНОЇ, ЗАКОНОДАВЧОЇ, СУДОВОЮ, має два рівня здійснення владно-управлінських повноважень ЦЕНТРАЛЬНИЙ і МІСЦЕВИЙ, які спільно утворюють додаткову під гілку - КОНТРОЛЬНУ.
НАРОДОВЛАДДЯ в своєї ОСНОВІ має наступні принципи разбудови:
1) Соціологізації - як процесу постійного та системного використання у суспільному житті країни і її окремих теріторіальних утворень социологічних досліджень;
2) Персоніфикації - як організаційно і ресурсно забеспеченої системи обліку, оцінювання деяльності управлінсьских, наукових, професійно діючих кадрів та команд;
3) Автоматизації обробки даних, контролю з застосуванням сучасних комп’ютерних технологій .
Головну Мету впровадження:
1. Створення глобальної Національної відкритої моделі об’єктивного сприяння і відображення у громадській свідомості реальних існуючих проблем Суспільства і як дійсно ефективного Державно-Громадського механізму, пошуку, обговорення, вироблення оптимального рішення і організацію його впровадження з безпосередньою участю Народу.
2. Підвищення Відповідальності високо громадян, (що діють поза штатним розкладом) і професійних апаратних управлінців в інтересах прогресивного розвитку Суспільства і Держави
3. Універсальної Системи Комплексного и спеціалізованого Оцінювання і Аналізу діяльності Компетентної меншості Народу, яка отримала Мандат Довіри Всього Народу - управлінських команд і кадрів щодо ЇЇ формування і відбору, призначення, і відкликання, заохочення і покарання.
І Кінцеву створення і застосування:
1) Ефективної адаптивної моделі апаратного, (професійного) і громадського (позаштатного) функціонування,
2) Організаційного і регулятивного механізму балансів і противажелів запобіганню порушень і зловживань владними повноваженнями, чіткий розподіл і закріплення меж їх колегіального та єдиноначального застосування
3) Організаційно-регламентних та технічних засобів конкурсного відбору, призначення, персоніфікованого і командного оцінювання діяльності посадовця і органу з владними управлінськими і представницькими повноваженнями,
4) Моделі прийняття рішень за пріоритетом конструктивно-політичного комплексного підходу щодо пошуку, обговорення, спільного доопрацювання пропозицій з забезпеченням відкритості, партнерства залучення експертної оцінки ,і застосуванням реальної ресурсної бази і умов впровадження