КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ ПОЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ

Державницька Концепція


Політична система в Україні потребує реформування. Створені на сьогодні майже всі моделі партій, якщо не розглядати їх політичні лозунги, дуже типові. Є група заможних людей, які в бажанні захистити свої капітали, хочуть впливати на політичну ситуацію в країні. Вони самі, або якийсь харизматичний лідер за їх гроші створює, реєструє партію. Далі розробляються технології і сценарії щоб завоювати довіру народу, і в період виборів правдами і не правдами прийти до влади. Після приходу до влади вони компенсують свої витрати. А саме головне – їх не цікавлять проблеми народу, їх хвилює тільки процвітання свого бізнесу. Те що я доводжу до Вашого відома не є новиною і більшість населення це розуміє. У народу немає вибору, йому пропонують тих кандидатів, які слугують конкретним бізнесовим структурам. Такого немає, щоб народ сам вибрав собі представника влади. Створюється ілюзія вибору. Чому це спрацьовує? По-перше, за гроші наймаються професіонали, які дуже вміло задурюють народ, ведуть їхню думку в заплановану пастку і не залишають їм вибору. По-друге, народ, який живе на грані бідності, зайнятий питанням виживання, а політикою він займається або по телевізору як шоу, або раз в п’ять років, голосуючи на виборах. По третє, народ не згуртований, а тому і вразливий.

Запропонована Вам модель політичної системи, на прикладі створення Партії Громадських Об‘єднань (ПГО) далі Партія, має повну протилежність з існуючою політичною системою і з вищевказаними партіями. В чому ж полягають ці відмінності? Якщо в інших партіях будь-яка людина, що має соціальний статус, може вступити в партію - вона буде бажана в ній як кількісний показник. Кращі мають можливість стати добре оплачуваними статистами. Людину до цього кроку підштовхують певні вигоди і кар’єрний ріст в політиці, також можна фінансово зацікавити її до вступу в партію і оплачувати надалі її дії, які потрібні даній партії. Тобто, працює система найманого працівника. Нічого нового бізнесові круги придумати і не хотіли. Їхні корпорації працюють по цьому ж сценарію в бізнесі і дають прибуток. Тому і більшість діючих партій є аналогією приватних фірм, по суті це і є партії – фірми, в яких один або декілька власників отримають дивіденди від держави як контроль над владою і захист свого бізнесу, а всі інші наймані працівники партійці - заробітну плату. Партіям дійсно ідейного характеру, при існуючій політичній системі, уготована роль повільної втрати своїх прихильників, які розчарувалися від безвихідності або перехід в маріонеточну, підтанцовочну, фонову діяльність при крупній партії – фірмі.

Підсумок такий – нині діючі партії це аналоги фірм з обмеженою відповідальністю та закритого типу. Є певні особи, які фінансували створення даних партій і тому вони офіційно, чи не офіційно керують своїми партіями. Тобто вони є власниками своїх партій.

Так як до влади можна прийти тільки через створення партії, тому я пропоную створення такої моделі Партії, яка докорінно буде відрізнятися від нині діючих партій. По перше, найголовніше правило – потрібно, щоб змінився власник Партії. Ним має стати народ. Одне з прав власності це право господаря вільно розпоряжатися своїм майном. Народ повинен мати вплив на Партію - це і буде доказом, що він її власник. Я проаналізував статути таких партій як БЮТ, Регіони, Соціалісти, Комуністи та інші і побачив, що приймають в ці партії нових членів самі ж члени цих партій. Громадянин, який вирішив стати партійцем не несе відповідальності перед народом. Однак від партії в яку він вступає, він залежний, бо партійці вирішують чи буде він з ними чи ні. По перше потрібно створити таку модель партії, при якій буде збережена партійна дисципліна і при цьому сам в вступ в партію має бути пов‘язаний з народом. Щоб створився постійний реальний зв‘язок між партією та народом. Якщо народ буде мати вплив на партію, то і, відповідно, якщо партія буде при владі, то і на владу. Народ має стати фактичним власником в своїй країні. Тоді і виникає потреба в Партії, попередня назва якої Партія Громадських Об‘єднань. Корінна зміна в підході до відносин між НАРОДОМ-ПАРТІЄЮ і ВЛАДОЮ - це є зміна самої політичної системи. Як має почати діяти нова політична система? Конкретно, це має відбуватися так. Для початку, якщо є прихильники створення партії - Партія Громадських Об‘єднань(ПГО) реєструється і відкриває по всій Україні Партійні осередки. Прихильники ПГО, які бажають вступити в Партію, вже мають на це право але є одна умова для вступу в Партію. Щоб закріпити за народом право власника на Партію, я пропоную поставити головну умову для вступу в Партію: це те, що активна людина, яка бажає стати партійцем, повинна заручитися підтримкою частини населення і вже від цієї частки народу прийти в Партію. Тобто, звичайні люди, а не партійці, як в нині діючих партіях, делегують свого висуванця в лави партії. Відповідно, якщо прості люди тобі дали право вступити в партію, то вони, логічно, повинні мати право тебе звідти відкликати. Якщо людям, які висували свого представника в партію, не сподобається його партійна діяльність, то вони будуть мати право відкликати його назад, як вже члена партії. Цим самим тоді вони будуть мати вплив на Партію через свого представника. Ви можете мені заперечити. Що може дати вплив тільки на одну людину в Партії. Бо Громада висуває лише одного свого представника в Партію. Справа в тому що всі без виключення члени партії будуть делегуватися від якоїсь певної Громади, яка є частинкою населення і, відповідно, всі Громади людей разом - це і є народ, тому народ може розпустити Партію. Це доказує, що народ і є власником Партії.

Треба не забувати, що на перше місце людина ставить свої інтереси, а вже потім державні. То чи виберуть активні люди нашу модель Партії? Справа в тому, що глобалізація бізнесу приводить до питання існування всієї цивілізації. Щоб вижити – людство має відмовитись від політичної системи, яка служить тільки 5-ти процентам населення, які є власниками бізнесу. Тоді і виникає потреба Партії (ПГО). Що може добитися в нашій системі активна людина. Реально впливати на майбутнє життя своїх дітей, родичів, друзів. Добитися поваги в суспільстві. Виконуючи державну роботу, отримувати відповідну високу матеріальну підтримку. Іншої альтернативи для активних людей не буде тому, що якщо наша політична система спрацює, вона витіснить всі інші бізнесові партії і зламає стару політичну систему. В нашій моделі закладені юридичні стосунки між сторонами – Громада, Партія, Влада. Вплив Громади на Партію прямий, а на Владу через Партію. Створення Партії залежить від волі Громадських Об`єднань. Від них же залежить чи буде Партія при владі. Від них же залежить відкликання народних обранців і заміна їх на більш достойних завдяки тиску на Партію. Конкретно це має відбуватися так. Людина-активіст, яка бажає вступити в лави Партії Громадських Об‘єднань, приходить до людей з якими вона спілкується, проживає, вчиться або працює. Проводить роз’яснювальну роботу, проявляє ініціативу щоб зібрати цих людей на збори і пояснивши їм мету зборів, пропонує створити з спілки присутніх Громадське Об‘єднання ( Громада) і вже від Громади висунути його, або когось іншого кандидатом в Партію (ПГО). При позитивному вирішенні даного питання оформляється протокол зборів, який передається кандидатом керівництву Партії регіонального рівня, де він отримує бланки двосторонньої угоди про співпрацю Громади з Партією. Ця угода має юридичну силу. Основна її мета контролювати і впливати на дії Партії, шляхом відзиву свого висуванця, або заміни його на іншого, більш достойного. Після підписання цієї угоди – договору про співпрацю, Представник стає членом Партії. Щоб зробити діяльність Партії більш самостійною і не засмикати її, контроль за діяльністю Партії проводиться щоквартально і не раніше. В період звітності висуванець надає Громаді повну інформацію про діяльність Партії на всіх рівнях і власний звіт. В протоколі, який обов‘язково підписується головою і секретарем Громади, висвітлюється думка Громади по конкретним питанням і її критика та побажання що до діяльності Партії. Все це передається Партії для аналізу. Громаду в звітний період має зібрати її висуванець і якщо Громада без причини не збирається, висуванець не може здати в Партію протокол зборів про його діяльність з оцінкою Громади. Через рік, якщо не зданий річний звіт, угода між Громадою і Партією анулюється а член Партії автоматично виключається. Поновлення діяльності даної Громади в політичному житті є можливим при бажанні цих людей і в будь який час. При річному звіті висуванця перед Громадою, всі члени Громади зобов‘язані підписати протокол зборів(51% і більше) так як це питання стосується продовження його політичної діяльності від Громади. Громадянин може бути членом тільки однієї Громади, яка має договір з Партією. Ця система створена на благо людей і повинна працювати виключно на громадян України.

Це перший етап і він потрібний для того щоб Партія почала існувати. Члени Партії, виконуючи накази своїх громадян, починають активну діяльність на всіх рівнях влади. Найкращі і найактивніші від Партії висуваються кандидатами в районні, міські, республіканські ради. Йде вже голосування на Всеукраїнських виборах всіх громадян і якщо від Партії будуть вибрані представники, вони вже не підвладні на виключення Громадами, які їх обирали. Відкликати їх може тільки сама Партія, її районний, міський, обласний або республіканський осередок в залежності від рівня виборів. Механізм відкликання депутатів такий же як і партійців. Особисті звіти перед своїми Громадами припиняються, та депутат продовжує звітуватися перед Партією і копію його звіту обов‘язково однопартійці передають до Громади з якої їх висуванець. Громада, яка втратила вплив на свого висуванця, який став депутатом, не втрачає право в звітний період направляти свої пропозиції для Партії. Ця Громада має право на нове висування кандидата в Партію. Партія у відповідності до установчих документів має право через рік діяльності відкликати народних обранців і замінювати їх на інших. Про цей механізм окремо виписано в статуті Партії. Не виконання наказів Партії, яка в свою чергу отримала ці накази від Громад дає право через рік відкликати депутата. Не треба забувати, що діяльністю членів Партії керують Громади, які мають повноваження один раз в рік на відкликання партійця і цей механізм дає можливість Громаді, а в загалом і народові України, впливати і на дії Партії і на дії народних обранців через Партію. Якщо народ України вдовольняє в цілому діяльність Партії то він і не перешкоджає їй в роботі, яка по суті є самостійною одиницею. Внутрішня діяльність Партії не підлягає зовнішньому втручанню. Тільки річні звіти Партії дають можливість впливати Громадам на діяльність Партії шляхом відкликання і заміни членів Партії. Партія зобов‘язує своїх висуванців (депутатів) один раз в квартал подавати своєму керівництву в Партії свої звіти про пророблену роботу і один раз на рік вирішується питання про відкликання народного обранця і це незалежно чи від заяв Громад чи від рішення з‘їзду Партії – питання про відкликання, чи залишення депутата, однозначно, має бути піднято в партійному осередку. Це потрібно для партійної дисципліни – щоб кожен депутат розумів, що продовження його діяльності погоджується тільки Партією. Якщо в річний звітний період буде відкликано більше 51% депутатів, президент, обласний, міський, районний голова зобов‘язаний розпустити всіх депутатів і назначити позачергові вибори.

Крім того, що Партія має право відкликати своїх висуванців з депутатського корпусу, керівництво Партії має право виключити зі своїх рядів члена Партії якщо тричі за рік він не виконає партійні завдання, які оформлені доганами. Обов‘язково партієць має бути заслуханий комісією, яка і приймає рішення про виключення. Догана має бути оформлена письмово з підписом про ознайомлення винуватцем, копію якої він обов‘язково має надати своїй Громаді для ознайомлення. Винісши три догани своєму членові, Партія має право звільнити його з своїх лав, обов‘язково проінформувавши про причини його Громаду, яка в свою чергу може висувати нового кандидата. Це подвійний контроль за діями партійця через Громаду і Партію.

Якщо член Партії займає державну посаду, то у відповідності до статуту Партії при отриманні за один рік трьох письмових доган по невиконанню партійних обов‘язків, посадовець виключається з лав Партії.

Що пропонуємо ми. Партія Громадських Об‘єднань не належить нікому, крім народу України. Вона створюється лише для організації людей, яких мають висувати Громадські Об`єднання українців. Партія має розроблені механізми контролю і впливу над своїми ж діями через Громади і діями депутатів через Партію. Діяльність розпочинається з розповсюдження духу і ідей Партії. Якщо з`являться активні люди і прихильники – Партія готова до народження. Тепер щоб вони ввійшли в Партію, крім соціального статусу, від них вимагається в Громадських Об`єднаннях де вони навчаються, проживають, спілкуються, отримати підтримку конкретної Громади в висуванні їх в якості кандидата. Цими Громадами можуть бути вже існуючі об`єднання, які можуть стати кістяком Партії, а в основному опорою Партії будуть Громади людей, яким не потрібно юридично оформляти свою організацію, достатньо для самих себе само організуватися, щоб висунути від себе кандидата в Партію. Тобто активна людина сама організовує людей в Громаду, які не заперечують, що вона буде представляти їхні інтереси в Партії. Як приклад може бути спілка жильців якогось багатоквартирного будинку. Мінімальна кількість членів громади, яка висуває кандидата, має бути не менше 51% всіх членів об‘єднання. Фізично це може бути три людини плюс кандидат і вони мають право на створення Громади і висування свого кандидата. Працює правило – кількість переходить в якість. Коли партієць мусить змінити місце проживання і фізично звітуватися перед виборцями стає складно, це вирішується шляхом компромісу, тобто обмін представниками або інші варіанти, але не звільняє від обов’язків звітуватися згідно угоди.

Кожна людина, яка стала членом Партії, представляє в ній не лише свої інтереси, а і інтереси своєї Громади. Сукупність цих інтересів є лінією діяльності Партії. Громадянин нашої країни має бажання жити краще. Він має своє бачення в розвитку держави і тому надати йому можливість, через свого представника, внести свої ідеї і пропозиції безпосередньо в діяльність Партії, а отже і народним депутатам від Партії – це є обов’язковою умовою існування Партії. Члени Партії несуть постійно інформацію від народних Громад, яка аналізується, систематизується Партією і береться до роботи. Всі кроки Партії є відомими для Громад через своїх представників, які є членами Партії. Тобто цей зв'язок є двосторонній і він не дозволяє Партії щось робити за спинами своїх виборців. Накази Партії є обов‘язковими для виконання народними обранцями від Партії. Всі питання, які надходять до осередку Партії через звіти представників-партійців від Громад, обговорюються в Партії і по них виносяться рішення. Якщо більше 51 % голосів народних Громад піднімають одне і те ж питання, воно без обговорення зразу передається народним обранцям того рівня з якого це питання було підняте Громадами. Якщо більше 90 % голосів народних Громад піднімає певне питання, воно є обов‘язковим наказом від Партії для народних обранців від Партії та вирішується безпосередньо президентом, головою обласної, міської чи районної ради – на місцях, відповідно до того на якому рівні воно підняте. Це безперервний народний референдум. Для загального контролю народу за виконанням питань депутатами є державний бюлетень. Статистика питань які ставлять народні Громади перед Партією, а вона в свою чергу перед депутатами від Партії є повністю прозорою і кожного тижня обновлюється в республіканському, обласному, міському чи районному бюлетені, в якому крім питань від Громад і який процент громад хоче їх вирішення, можна побачити як і в який термін вони реалізуються депутатами різних рівнів з повним списком прізвищ по голосуванню та терміном виконання. Тобто звітність йде від Партії до Громади, від депутатів до Партії і копії звітів депутатів надсилається Громаді. Офіційна звітність через засоби масової інформації ( бюлетені) йде прямо до народу. Громади мають можливість порівняти звіти надані їм Партією і звіти загальні через бюлетені. Це подвійний контроль за діями влади. Є можливість Громаді проаналізувати як виконуються її питання і чи ці питання хвилюють інші Громади. Оскільки президент є всенародно обраним і не підзвітний Партії і Громадам, а депутатів народ обирає по спискам від Партії, які всі підлягають звітуванню, як і члени Партії теж підлягають звітуванню, можна зробити висновок, що запропонована система має 90% звітності і 10% виборності. Ця система може працювати при умові, що Партія знаходиться при владі і обрана всенародно. Якщо Партія знаходиться в опозиції то ці правила не діють – немає підтримки більшості народу.

Основна мета Концепції полягає не тільки в створенні справедливої влади, яка буде підзвітна і залежна від народу а і у всебічному охопленні інтересів кожної людини. Для цього всі створені Громади будуть об‘єднані в Громадські Спілки за професіями та за місцем проживання.

Людина в більшості проводить свій час там де проживає і де працює. Тому щоб всебічно охопити всі питання, які хвилюють пересічного українця і надати можливість владі їх виконувати, всі Громади будуть об‘єднуватися в Спілки по професіям та по місцю проживання. Реально такої організації як Спілка не буде. Партія Громадських Об‘єднань згідно угоди зобов‘язана в себе по спискам розподіляти Громади по двом ознакам. Це місце проживання Громади та до якої професійної діяльності належать більшість людей даної Громади. Відповідно до роду діяльності студенти прирівнюються до тих професій які вони здобувають, а пенсіонери до тої професії з якої вони пішли на пенсію. Це доцільно тому, що студенти вже будуть перейматися майбутньою роботою та її проблемами а пенсіонери мають можливість завдяки своєму професійному досвіду допомогти молодій зміні. Так як існують проблеми, які є специфічними, наприклад, для Громад залізничників чи шахтарів, і залізничники не розуміють проблем шахтарів, і це є нормально, то доцільно створити Громадську Спілку шахтарів та Громадську Спілку залізничників чи любої іншої професії. Це можуть бути також Спілки воєнних, податківців, міліціонерів та інше. Ті ж самі Громади будуть класифікуватися і за місцем проживання. Приведемо приклад. Село Бугрин Гощанського району Рівненської області. Створена Громада в цьому селі є однією з Громад, яка входить в Спілку Громад села Бугрин. При цьому вона автоматично входить в Спілку Громад Гощанського району і в Спілку Громад Рівненської області. Громада, яка створена в м. Рівне входить тільки в Спілку Громад м.Рівне та в Спілку Громад Рівненської області. Дві ці Громади разом можуть представляти свої інтереси тільки в Спілці Громад Рівненської області. Тому це є суто формальне об‘єднання Громад бо це не є окремий орган.

Одна і та ж Громада одночасно буде входити і в Спілку по професіям і в Спілку за місцем проживання. Це дасть можливість пересічній людині, яка входить в Громаду, реально впливати на дії влади відносно питань по її регіону проживання, та питань, які стосуються професії даної людини. А владі народ надасть своє повне бачення нагальних проблем. Ці Спілки є Всеукраїнські. Одна об‘єднує певну область України друга об‘єднує певну професію з усіх Громад по Україні.

В Україні буде діяти двопалатний парламент. Перша палата буде складатися з представників Спілки по професіям, друга з представників Спілки по місцю проживання. Тобто в першій палаті кожна професія буде мати своїх представників від кількості населення України, об‘єднаних в Громади по професіям. Друга палата формується з того самого населення, але яке вже об‘єднане по місцю проживання. Подвійне представництво кожної людини через Громаду в Спілках по професіям та по місцю проживання є доцільним тому, що кожна палата займається різними питаннями. Люди і так об‘єднані місцем проживання та по роду діяльності (професіями) тому їхнє право навести лад і в регіоні проживання і в своїй професійній діяльності є законним та логічним.

Якщо створилась Громада в селі Бугрин Гощанського району Рівненської області і до неї ввійшло двадцять чоловік, більшість яких є вчителями то дану Громаду Партія ПГО зареєструє в Регіональну Спілку Рівненської області та в Спілку Вчителів України. Голоси даної Громади будуть враховані при висуванні списків від Партії ПГО до Гощанської районної Ради, до Регіональної палати Верховної Ради як Громаду, що входить в Регіональну Спілку Рівненської області та до Професійної палати Верховної Ради як Громаду, яка входить до Спілки Вчителів України. При цьому від кількості населення, яке буде входити в ту чи іншу Спілку буде складатися кількість місць в палатах Верховної Ради від регіону проживання та від професій. Це буде робитися пропорційно від населення всієї України до кількості людей в Спілках та самі депутати будуть вихідцями з Громад, які входять в ту чи іншу Спілку. Вже кандидатури депутатів і їх номер по списку вирішується в самій Партії ПГО шляхом змагальності.

Крім того, що народ України зможе колегіально вирішувати свої наболілі питання, Спілки об‘єднають населення України з різних регіонів України. Люди живуть далеко один від одного але мають однакову професію і тому їх проблеми схожі. Тому введення даної системи об‘єднає людей, які проживають в одній місцевості і згуртує все населення нашої держави. При цьому паралельне знаходження цих самих людей в Спілках по місцю проживання дасть можливість піднімати і вирішувати також місцеві питання. Закарпаття і Крим мають різні проблеми тому доцільно їх вирішення окремо. Дві палати, які своєю діяльністю, буть охоплювати повністю життя наших людей будуть дуже продуктивними та дієвими.

Необхідність політичної боротьби між бізнесовими кланами відпаде бо народ проігнорує бізнесові політичні сили, залишиться тільки повсякденна робота політичних сил від народу, яка називається Партією Громадських Об‘єднань. В Партії ПГО змагальність буде внутріпартійною щоб виявити кращих з кращих. Сама запекла конкуренція буде між Партією та висуванцями від Партії - депутатами. Дана боротьба не дасть спокійно сидіти депутатам в своїх кріслах бо через рік їх можна буде відкликати. А кращі партійці завдяки здоровим амбіціям залюбки замінять депутатів, які не в повній мірі виконують свою роботу. При умові, що Партія завдяки народній довірі, прийшла до влади, в першу чергу її висуванці зобов‘язані будуть через референдум провести зміни до Конституції України, в яких буде закладено, як основу Конституції, принципи які є складовими даної Концепції. Таким чином якщо в майбутньому виникне необхідність провести зміни до Конституції України, вони аж ніяк не замінять складові Концепції, бо Концепція буде основою Конституції України.

Як відбувається фінансування діяльності Партії? В інших партіях, як ми знаємо, це робиться за рахунок грошей олігархів. Штучно створений ажіотаж дорого коштує. Конкуренція між партійними бізнесовими силами також піднімає ціну вистави. В нашій Партії це принципово неможливо. Не те щоб брати у Бізнесу гроші і бути від нього залежними, ми не можемо, приймати в лави Партії людей які мають свій власний Бізнес. Мається на увазі Крупний Бізнес. Якщо для фізичної особи річний оборот сягає 500 000(пів мільйона) грн., а для юридичної особи – 1000000(мільйон) грн. це та межа за якою вже Крупний Бізнес. А середній клас бізнесменів сюди не входить. Це потрібно щоб уникнути впливу окремої особи на дії Партії, а в цілому ми відносимося з повагою до багатих. Олігархи, як громадяни України мають право, знаходячись в Громаді як прості громадяни, висувати кандидата в Партію. Тільки при умові, що колишній бізнесмен-олігарх вже не займається власною справою більше п’яти років, він набуває права стати членом Партії. Що стосується фінансування, то воно відбувається за рахунок внесків членів Партії. Сума внесків визначається статутом Партії і рівна 1% від заробітної плати партійця. Діяльність всієї Партії проводиться за рахунок членських внесків. Купа грошей щоб задурити населення нам не потрібні бо ми представляємо інтереси народу і народна довіра – це наша реклама. Якщо народ виявить довіру і члени Партії почнуть свою діяльність як державні службовці, депутати та інше - державою передбачена заробітна плата, а членські внески потрібні для проведення зібрань Партії і для партійного фонду для поточних потреб Партії. Так як наша мета уникнути зловживань службовими особами, то відповідно і оплата праці народних обранців має бути на дуже високому рівні. При системі тотального контролю народних Громад над ситуацією на всіх рівнях діяльності держави і впливу на народних обранців через Партію, економіка країни і добробут народу має зрости майже до ідеалу і тому крім заробітної плати і поваги серед населення тим депутатам, які втрималися більше року і не були відкликані будуть виділені річні премії в процентному відношенні до бюджету в залежності від рівня депутата (республіканський, обласний, міський, районний) і у відповідності від поповнення бюджету (республіканський, обласний, міський, районний). Тому при розквіті економіки держави це будуть суттєві суми і серед населення це буде сприйматись досить логічно тим самим стимулювати активних людей до бажання щось зробити для народу і при цьому бути забезпеченими матеріально. Інших варіантів концепція не передбачає.

Зрозуміло, якщо народ виявив довіру, Партія розпочала свою діяльність, чи не буде з часом зроблено як завжди – кожен залишиться при своїх інтересах. Існування Партії залежне від Громад, а отже від волі народу. Відносини між Народом, Партією і Владою мають бути прозорі, двосторонні і правові. Доповнення і зміни до партійних установчих документів самочинно не може проголошувати ні народ ні Партія – все має бути узгоджено з кожним осередком Партії і з кожною Громадою, тим більше, що обов‘язковим є затвердження принципів концепції в Конституції України.

Вплив Громад на дії Партії і вплив Партії на дії депутатів від Партії проводиться один раз на рік, коли згідно діючої угоди проводиться щорічний звіт, який по суті є внутрішньопартійними виборами, які нічого спільного з загальноукраїнськими виборами не мають. Це є внутрішньопартійна дисципліна. Громади мають право відзиву своїх представників. Цей відзив є попередження для Партії, щоб вона в свою чергу згідно Статуту відзивала депутатів від Партії, які не вдовольняють своєю діяльністю народ України. У випадку коли 51% відкликано членів Партії Громадами, відбуваються позачергові вибори в самій Партії. Керівництво Партії повинно скласти свої повноваження і провести перевибори.

Основний принцип за яким діє Партія, - це те, що Партія є механізмом, за допомогою якого народні Громади через своїх представників – членів Партії, вирішують свої питання і проблеми шляхом партійного тиску на народних обранців – депутатів, яких можна волевиявленням народу, шляхом тиску на Партію, відкликати через рік. Партія, згідно статуту, проводить самостійно заміну депутатів і висуває нових депутатів з своїх лав. Працює принцип змагальності і офіційної матеріальної зацікавленості. Діяльність партії починається і закінчується за принципом Тараса Бульби – «Я тебе породив, я тебе…» Такий підхід потрібен, тому що діяльність Партії направлена виключно в інтересах народу України. Тоді кому, як не народу знати, що йому треба і контролювати, і впливати на Партію Громадських Об‘єднань. Принципами Партії є неможливість узурпації влади, постійний двосторонній зв'язок між Народом, Партією і Владою; як наслідок - вірний шлях розвитку. При інертності населення України існування Партії неможливе. Наша мета цією ідеєю згуртувати народ і дати йому можливість обирати і реалізувати своє майбутнє.

Як кажуть, що політика це - брудна справа, а гарна господиня періодично пере білизну. Ми Українці завжди славились своїм господарюванням. Тож давайте, як ми наводимо лад у себе в хаті, наведемо лад і в своїй Громаді, а об‘єднавшись, зробимо це і у нашій державі, бо по великому рахунку, наша країна - це Велика Українська Хата.

Якщо придивитися до схеми, то побачимо, що вона нагадує хату. Тому я і назвав її Українською Хатою. Це як Українська Мрія, яку потрібно зробити метою і реально втілити в життя. Президент і депутати хочуть високо злетіти та тримають їх стіни, тобто Партія, яка в свою чергу юридичними відносинами, як цемент, пов‘язує себе з народом, з фундаментом нашої держави. Тобто, хазяїном держави має бути народ України. З старославянської слово «ХАТА» означає РІВНОВАГА. Народ України через механізм Державницької Концепції має у спільній частковій власності Партію Громадських Об‘єднань. При цьому він, впливаючи на Партію, контролює ВЛАДУ. Ці права народу урівноважуються індивідуальною відповідальністю кожного громадянина за те, що відбувається в суспільстві. Якщо люди для сміху будуть вибирати горе політиків то вони і будуть сміятися крізь сльози з свого життя. Це і є основний принцип Концепції – створення Рівноваги в суспільстві. Давайте відновимо рівновагу – збудуємо хату.

Кожна нація заслуговує на таке життя, якого вона гідна!



Вся Влада Громадам!!! Збудуємо Українську Хату!!!





04 червня 2007 р. С.В. Волков




Доповнено 13.06.2008 р. 13.07.2008 р. 01.08.08 р. 02.08.2008 р. 04.08.08р. 09.08.08 р. 13.08.08 р.24.08.08 р.09.08 р.13.09.08 р. 14.09.08 р. 12.10.08 р. 20.10.08 р. 24.10.08 р. 26.10.08 р. 05.12.08 р. 07.12.2008 р. 23.12.2008 р. 01.05.2009 р. 22.03.2010 р.

Авторські права на КОНЦЕПЦІЮ захищені у відповідності до діючого законодавства.