Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Загальна система суспільного самоврядування
Портал: > Kонференции > ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ НАРОДОВЛАДДЯ > Дискусійний майданчик > Візії народовладдя > Лаврик Віталій Никифорович
Пресс-секретарь
Загальна система суспільного самоврядування


Народовладдя - суспільне самоврядування, при якому народ країни, володар верховної влади, і його територіальні громади в межах своїх повноважень безпосередньо в формі електорату визначають засади організації і правил суспільного життя, ставлять завдання самім собі і відповідним органам управління, контролюють їх виконання. Організаційно суспільне самоврядування представлено на схемі (додається).

Вищим органом суспільного самоврядування в Україні є Віче

Віче- Установчі збори України- Суверен , носій верховної влади в Україні, постійно діюче ЗІБРАННЯ громадян, що формує, організує і впроваджує суспільне самоврядування , верховенство народу у вирішенні його корінних задач життєзабезпечення та життєдіяльності шляхом безпосередньої цифрової демократії у складі:

Національної міжвідомчої наукової ради (НМНР) підготовки і впровадження законодавчих положень духовного розвитку суспільних відношень, демократичних засад індустріального устрою суспільного життя, суверенітету, правової, економічної та екологічної безпеки республіки ;

Національної координаційної колегії (НКК) контролю та координації виконання прийнятих Віче рішень (законів, законодавчих актів ) всіма суб’єктами республіки на всій її території.

Національна міжвідомча наукова рада (НМНР) у складі орієнтовно 85 громадян України, обраних на демократичних засадах науковим співтовариством республіки та погоджених (затверджених) Установчими зборами України ( Прообраз Верховної ради де в основі не політика, а професіоналізм) – представляє науково обгрунтовану СИСТЕМу восьмиплатформового цифрового народовладдя . При неналежному виконанні повноважень , любий член НМНР може бути позбавлений повноважень як за рішенням НМНР так і Віче , в тому числі , за ініціативи громадян.

Національна міжвідомча наукова рада визначає наукові установи щодо вирішення Проблем, наданих за народною ініціативою ( в тому числі і громадянином), які не передбачені СИСТЕМОЮ , порядок, необхідні умови доведення результатів рішення у виді проекта Закону (законодавчого акту, рішення) до громадян і забезпечує прийняття рішення шляхом процедур безпосередньої демократії (референдум, збори) та включення рішення в СИСТЕМУ, як робочого інструменту з доведенням його до громадян.

Національна координаційна колегія у складі орієнтовно 255 членів , громадян України, призначених Національною міжвідомчою науковою радою та погоджених (затвердженних ) Установчими зборами (Віче) України ( Прообраз Кабінету Міністрів та судової системи). При неналежному виконанні повноважень , любий член НКК може бути позбавлений повноважень як за рішенням НМНР так і Віче, в тому числі, за ініціативи громадян.

Територіальна громада (область, район, місто, район в місті ) представляється координаційною колегією, всі інші-координатором територіальної громади, Всі питання життєзабезпечення і життєдіяльності громади , в тому числі і обрання координатора (координаційної колегії) територіальної громади вирішуються шляхом безпосередньої цифрової демократії (загальні збори) в онлайн режимі . При неналежному виконанні повноважень , за ініціативи громадян та рішенням територіальної громади, координатор (координаційна колегія) можуть бути позбавлені повноважень.

Статус суб’єкта республіки набувається будь-ким (громадянин, територіальна громада, виконавчі органи, господарські установи, громадські об’єднання , НМНР, НКК), якщо суб’єкт ідентифікований у Електронному реєстрі республіки та представлений МР координатора суб’єкта і відповідною автоматизованою системою його життєзабезпечення і життєдіяльності.

Тобто, базовою основою системи суспільного самоврядування (народовладдя) є інформатизація суспільних відношень – організаційний, соціально-економічний, правовий, науково-технічний, виробничий процес створення оптімальних умов для задоволення інформаційних потреб і РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВ суб’єктів республіки (громадян, органів влади і самоврядування , підприємств і організацій, громадських об’єднань) на основі розвитку і використання автоматизованих систем їх життєзабезпечення і життєдіяльності, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, які побудовані на застосуванні сучасної комп'ютерної та мережевої техніки. Саме забезпечення ефективної і результативної реалізації цього процесу і покладається на НМНР, НКК.

Впровадження пропонуємої системи суспільного самоврядування (народовладдя) вирішує негайно три першочергові проблеми сьогодення :

подолання бідності, оскільки кожен громадянин, як і громада , отримують їм визначене бюджетом , безпосередньо шляхом активізації Мобільних регістраторів громадянина та координатора громади;

подолання корупції, оскільки між як ресурсними так і фінансовими фондами та громадянами і громадами не має посередників-всі питання життєзабезпечення вирішуються в автоматизованому режимі;

подолання олігархічних відношень, оскільки виключається можливість приватизації публічної власності, її використання для забезпечення потреб громадян і громад реалізується координатором публічної власності відповідно до бюджету в автоматизованому режимі.

Додаток-схема.

З повагою Віталій Лаврик


Повний текст з схемою в прикріпленому файлі
valechka_maksimova
Цитата(Пресс-секретарь @ 25.7.2020, 20:36) *
Загальна система суспільного самоврядування


Народовладдя - суспільне самоврядування, при якому народ країни, володар верховної влади, і його територіальні громади в межах своїх повноважень безпосередньо в формі електорату визначають засади організації і правил суспільного життя, ставлять завдання самім собі і відповідним органам управління, контролюють їх виконання. Організаційно суспільне самоврядування представлено на схемі (додається).

Вищим органом суспільного самоврядування в Україні є Віче

Віче- Установчі збори України- Суверен , носій верховної влади в Україні, постійно діюче ЗІБРАННЯ громадян, що формує, організує і впроваджує суспільне самоврядування , верховенство народу у вирішенні його корінних задач життєзабезпечення та життєдіяльності шляхом безпосередньої цифрової демократії у складі:

Національної міжвідомчої наукової ради (НМНР) підготовки і впровадження законодавчих положень духовного розвитку суспільних відношень, демократичних засад індустріального устрою суспільного життя, суверенітету, правової, економічної та екологічної безпеки республіки ;

Національної координаційної колегії (НКК) контролю та координації виконання прийнятих Віче рішень (законів, законодавчих актів ) всіма суб’єктами республіки на всій її території.

Національна міжвідомча наукова рада (НМНР) у складі орієнтовно 85 громадян України, обраних на демократичних засадах науковим співтовариством республіки та погоджених (затверджених) Установчими зборами України ( Прообраз Верховної ради де в основі не політика, а професіоналізм) – представляє науково обгрунтовану СИСТЕМу восьмиплатформового цифрового народовладдя . При неналежному виконанні повноважень , любий член НМНР може бути позбавлений повноважень як за рішенням НМНР так і Віче , в тому числі , за ініціативи громадян.

Національна міжвідомча наукова рада визначає наукові установи щодо вирішення Проблем, наданих за народною ініціативою ( в тому числі і громадянином), які не передбачені СИСТЕМОЮ , порядок, необхідні умови доведення результатів рішення у виді проекта Закону (законодавчого акту, рішення) до громадян і забезпечує прийняття рішення шляхом процедур безпосередньої демократії (референдум, збори) та включення рішення в СИСТЕМУ, як робочого інструменту з доведенням його до громадян.

Національна координаційна колегія у складі орієнтовно 255 членів , громадян України, призначених Національною міжвідомчою науковою радою та погоджених (затвердженних ) Установчими зборами (Віче) України ( Прообраз Кабінету Міністрів та судової системи). При неналежному виконанні повноважень , любий член НКК може бути позбавлений повноважень як за рішенням НМНР так і Віче, в тому числі, за ініціативи громадян.

Територіальна громада (область, район, місто, район в місті ) представляється координаційною колегією, всі інші-координатором територіальної громади, Всі питання життєзабезпечення і життєдіяльності громади , в тому числі і обрання координатора (координаційної колегії) територіальної громади вирішуються шляхом безпосередньої цифрової демократії (загальні збори) в онлайн режимі . При неналежному виконанні повноважень , за ініціативи громадян та рішенням територіальної громади, координатор (координаційна колегія) можуть бути позбавлені повноважень.

Статус суб’єкта республіки набувається будь-ким (громадянин, територіальна громада, виконавчі органи, господарські установи, громадські об’єднання , НМНР, НКК), якщо суб’єкт ідентифікований у Електронному реєстрі республіки та представлений МР координатора суб’єкта і відповідною автоматизованою системою його життєзабезпечення і життєдіяльності.

Тобто, базовою основою системи суспільного самоврядування (народовладдя) є інформатизація суспільних відношень – організаційний, соціально-економічний, правовий, науково-технічний, виробничий процес створення оптімальних умов для задоволення інформаційних потреб і РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВ суб’єктів республіки (громадян, органів влади і самоврядування , підприємств і організацій, громадських об’єднань) на основі розвитку і використання автоматизованих систем їх життєзабезпечення і життєдіяльності, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, які побудовані на застосуванні сучасної комп'ютерної та мережевої техніки. Саме забезпечення ефективної і результативної реалізації цього процесу і покладається на НМНР, НКК.

Впровадження пропонуємої системи суспільного самоврядування (народовладдя) вирішує негайно три першочергові проблеми сьогодення :

подолання бідності, оскільки кожен громадянин, як і громада , отримують їм визначене бюджетом , безпосередньо шляхом активізації Мобільних регістраторів громадянина та координатора громади;

подолання корупції, оскільки між як ресурсними так і фінансовими фондами та громадянами і громадами не має посередників-всі питання життєзабезпечення вирішуються в автоматизованому режимі;

подолання олігархічних відношень, оскільки виключається можливість приватизації публічної власності, її використання для забезпечення потреб громадян і громад реалізується координатором публічної власності відповідно до бюджету в автоматизованому режимі.

Додаток-схема.

З повагою Віталій Лаврик


Повний текст з схемою в прикріпленому файлі



Поясніть, будь ласка, що означає "верховенство народу у вирішенні його корінних задач життєзабезпечення та життєдіяльності шляхом БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ЦИФРОВОЇ ДЕМОКРАТІЇ..."?
valechka_maksimova@mail.ua
26-07-2020 рік.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.