ПРОПОЗИЦІЯ 13. ДЕРЖАВНІ ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ 3


Шановні колеги, ми зробили черговий крок на шляху спільного формування Візії (концепції) майбутнього народовладдя і ми маємо наступні результати голосування:

Питання Так

Щодо посади Президента України.
Чи підтримуєте Ви в умовах майбутнього народовладдя:

Збереження посади Президента України з існуючим статусом глави держави, що обирається всенародно. - Ніколаєнко

Збереження посади Президента України з новим статусом: Глава держави, Охоронець держави, Гарант Конституції і Головнокомандувач Збройних сил України, що обирається таємним голосуванням діючих професійних військових ЗСУ та воїнів екстреного мобілізаційного резерву (В.П. Степаненко).

Збереження посади Президента України з новим статусом: Президент - голова виконавчої влади. Обирається всенародно таємним голосуванням. Кандидатами можуть бути як самовисуванці, так і запропоновані Радою старійшин (А.Г. Пилипко). - Пилипко, Ковальов, Ломазов, Чепець, Зубков, Палій

Збереження посади Президента України з новим статусом: голова державного виконавчого органу, що призначається парламентом (як в Швейцарії). - Пилипко

Збереження посади Президента України з новим статусом: представницьким як в Німеччині.

Скасування посади Президента України взагалі, як такої, що не передбачена Декларацією про державний суверенітет України. - Лоза, Максимова, Волков, Зобов

Щодо державних представницьких органів.
Чи підтримуєте Ви в умовах майбутнього народовладдя:

Збереження Верховної Ради України з існуючим статусом та деякими змінами, пов’язаними з загальними змінами державної системи управління. - Ніколаєнко, Зобов

Введення заміст діючої Верховної Ради України представницького органу з двох палат (В.П. Степаненко):
• Сенат (Вища державна наглядова рада)
• Верховна Рада України (ВРУ) – Народний Парламент України (НПУ) - Ломазов, Волков, Чепець, Зубков, Палій

Введення заміст діючої Верховної Ради України представницького органу з двох палат, де одну палату займає Рада старійшин (Пилипко) - Пилипко, Ковальов

Введення замість діючої Верховної Ради України представницького органу з двох палат. Так як Верховна Рада стає Культурно-просвітницьким Центром Духовного відродження Ідеального життя, котре функціонує в Благодійній системі координат. (Дана рекомендація іде не від мене особисто, а від Небесної Матері від Бога – Святої Євангелії, Котру я озвучую):
• Сенат (Вища державна наглядова рада) – ні, тому що замість Сенату ми створюємо Благодійний Уряд Всенародної Довіри, котрий є виконавчим органом місцевого самоуправління на усіх рівнях утвердження прямого народовладдя на Україні.
• Верховну Раду України (ВРУ) буде реформовано у Всенародний законодавчий орган благодійного розвитку місцевого самоуправління Благодійний Парламент України (БПУ) - Максимова

Щодо державних виконавчих органів.
Чи підтримуєте Ви в умовах майбутнього народовладдя:
Збереження Кабінету Міністрів України з існуючим статусом та деякими змінами, пов’язаними з загальними змінами державної системи управління. - Пилипко, Ніколаєнко, Ковальов, Волков, Чепець, Зубков, Палій, Зобов

За результатами цього голосування можливе зробити наступні висновки:
1. Посада Президента України як голови держави нами скасована, за збереження посади Президента України з існуючим статусом глави держави проголосував один О.Ф. Ніколаєнко.
2. Переважна більшість (8 з 11) підтримала Збереження Кабінету Міністрів України з існуючим статусом та деякими змінами, пов’язаними з загальними змінами державної системи управління.
3. Потребують подальшого розгляду питання щодо іншого статусу Президента и щодо представницького органу.

Пропоную наступний порядок подальшого розгляду питання щодо іншого статусу Президента:
1. Конкретизувати назву самої посади, оскільки якщо він має статус голови виконавчого органу - Кабінету Міністрів України, то він не може більше зватися Президентом України. Або Президент КМУ, або Прем’єр-Міністр КМУ, або …
2. Розглянути порядок обрання (призначення) на посаду. Як правило, голову виконкому призначає представницький орган (органи), він і звільняє при необхідності.

Пропоную ще раз розглянути питання двопалатності-однопалатності, оскільки прямо на ходу голосування виникли варіанти А. Пилипко і В. Максимової. Це неприпустимо так робити, це якась безвідповідальність. Ми тут не іграшками граймося. Потрібно спочатку розписати функції кожної палати і порядок обрання в кожну палату. Так як це у нас було зроблено для Віче і Ради старійшин, і як розписано, наприклад, в варіанті В. Степаненко:

Сенат (Вища державна наглядова рада)
Коментар: За обгрунтованою рекомендацією академіка І.Р.Юхновського, Сенат, як Вища державна наглядова рада (Верхня палата парламенту), впроваджений в систему державного управління – як охоронець конституційного державного ладу і гарант дотримання парламентом в своїх рішеннях норм Конституції.
КЗУ НВ Глава 7 Сенат
Стаття 7.1. Сенат є постійно діючою палатою нагляду і контролю Українського народу. Ніхто не може ініціювати відставку Сенату.
Стаття 7.2. Сенат контролює дотримання конституційного ладу в державі. Сенат супроводжує стратегію розвитку держави і слідкує за її виконанням.
Стаття 7.3. Сенат:
1) здійснює помилування;
2) утворює суди у визначеному законом порядку;
3) затверджує регламенти роботи усіх вищих органів управління держави і типові регламенти роботи органів місцевого самоврядування;
4) затверджує закони, прийняті Народним Парламентом України;
5) має право вето щодо прийнятих Народним Парламентом України законів з наступним поверненням їх на повторний розгляд Народного Парламенту України;
6) призначає вибори до Народного Парламенту України у строки, встановлені цією Конституцією;
7) у випадку невідповідності Конституції скасовує акти Президента та Кабінету міністрів України;
icon_cool.gif вносить до Народного Парламенту України подання про призначення на посаду та звільнення з посади Голови Служби безпеки України.
Стаття 7.6. Сенат складається з пʼяти постійних палат: Палати правоохорони, Палати економіки і планування, Палати врядування, Палати зовнішньої політики та Палати майбутнього (Вченої думи).
7.6.1. Кожна Палата Сенату має право законодавчої ініціативи.
Стаття 7.7. Палата правоохорони має в своєму складі ротаційних сенаторів і представників Вищої Ради Правосуддя та Департаменту конституційного нагляду – сенаторів за посадою.
Палата правоохорони:
− веде нагляд за законністю проведення виборів і референдумів у державі, за діяльністю Вищої ради правосуддя, за діяльністю силових структур, прокуратури і суду; слідкує за розвитком місцевого самоврядування, бюджетним процесом, рівнем життя населення, виконавчою дисципліною місцевих органів врядування щодо делегованих урядом повноважень.
Стаття 7.8. Палата економіки і планування складається з ротаційних сенаторів і представників наглядової ради Національного Банку України та наглядових рад Зовнішекономбанку, Промінвестбанку, Агробанку та Муніципального банку.
Палата економіки і планування:
− готує технічні завдання на розробку проектів законів, якими забезпечується виконання програм економічного і соціального розвитку держави.
− організовує підготовку галузевих і регіональних планів розвитку, здійснює нагляд за їх розробкою і формує держзамовлення на їх реалізацію.
− здійснює нагляд за проведенням приватизаційних аукціонів, тендерів на виконання державних замовлень, державний нагляд за відповідністю законодавству формування і використання державного бюджету.
− здійснює нагляд за порядком утворення і функціонування вільних та інших спеціальних зон, за розвитком економіки держави.
− слідкує за стабільністю гривні, розвитком внутрішнього і зовнішнього ринків, балансом пропозиції і попиту, сальдом торговельного балансу держави.
Стаття 7.9. Палата врядування складається з ротаційних сенаторів та постійного сенатора за посадою, яким є керівник Законотворчої Асамблеї − постійний заступник голови Палати врядування
.Палата врядування:
− здійснює планування, підготовку і організовує розроблення законів для суспільства на замовлення субʼєктів законодавчої ініціативи, які подають до Сенату технічні завдання, або ескізні законопроекти;
− формує з фахівців різних державних і недержавних наукових закладів та вишів постійну Законотворчу Асамблею і залучає до неї тимчасових експертів, радників − фахівців відповідного профілю для розробки проектів законів певних галузей права. − супроводить розробку проектів нових законів і затверджує їх, або пропонує Сенату накладення вето і повернення з зауваженнями на доопрацювання;
− сприяє введення в дію і контролює їх реалізацію в практичному застосуванні.
− формує інститут державних секретарів, забезпечує їх фахову підготовку і встановлює порядок їх ротації.
Стаття 7.10. Палата зовнішньої політики складається з ротаційних сенаторів.
Палата зовнішньої політики:
− аналізує становище держави і погоджує законопроекти, які визначають міжнародні і міждержавні відносини України, які стосуються безпеки і оборони України.
− і організовує протидію проявам зовнішнього ворожого інформаційного втручання у внутрішні справи України;
− розробляє принципи міграційної політики, а також надання притулку біженцям і громадянства іноземцям;
− аналізує зміст міжнародних договорів та інших актів до їх підписання та ратифікації Парламентом.
Стаття 7.11. Палата майбутнього (Вчена дума) складається з ротаційних сенаторів, постійних сенаторів і сенаторів за посадою.
Постійні сенатори – екс-Президенти України, згідно 7.5.1.
Сенатори за посадою: − представники Національної Академії Наук України та Національних Академій галузевих наук України.
Палата майбутнього:
− відповідальна за створення стратегії розвитку України.
− готує технічні завдання на розробку проектів законів щодо охорони природи, інтелектуальної власності, науки, культури, виховання та освіти.
− слідкує за формуванням правдивого інформаційного простору всередині країни
− сприяє соціальному та науково-технічному прогресу держави, розвиткові науки, встановленню зв'язків України зі світовим науковим співтовариством. [54]
− представляє Україну в міжнародних організаціях із проблем інтелектуальної власності.

7.12.1. Виборчими округами сенаторів є області, Автономна Республіка Крим і Столиця України м.Київ.
7.12.2. Для відбору і висунення кандидатів в кожній області створюється спеціальна кваліфікаційна комісія з різнопрофільних фахівців наукових установ і вищих учбових закладів які розробляють критерії відбору і пошук кандидатів за заявками Сенату на ротацію і не менше, ніж за 30 днів до дня виборчих сесій місцевих рад − документи на відібрані 2-3 альтернативні кандидатури від області до кожної палати Сенату подаються до місцевих рад для обговорення і обрання.
7.12.3. Презентація програм та вибори ротаційних сенаторів (по одному сенатору до кожної палати Сенату) проводяться в кожній області одночасно на спеціальних сесіях рад громадських депутатів базових територіальних громад та на сесії їх обласного обʼєднання і завершається їх обранням на спеціальних сесіях місцевих рад АРК, областей, столиці (на обласних віче).
Стаття 7.13. Сенат обирає на три роки Голову Сенату, а також Голів Палат Сенату за поданням кожної Палати (з числа сенаторів, які відпрацювали в сенаті не менше року і не більше двох років).
Голова Сенату:
− призначає засідання і керує на засіданнях Сенату;
− представляє Україну в міждержавних
парламентських організаціях
КЗУ НВ Ст 6.3, 6,5, 7.4, 7.5;
Стаття 7.12. Кожний сенатор працює пʼять років. Щороку змінюється пʼята частина ротаційного складу Сенату.
Стаття 7.4. Cенатором може бути обрано громадянина України, який на день виборів досяг тридцяти п‘яти років, має всі громадянські права і проживає в Україні протягом останніх вісімнадцяти років, має вищу освіту, грамотно володіє усною і письмовою державною мовою.
На кандидатів щодо обрання сенатором − ценз осілості не поширюється.
Стаття 7.5. До складу Сенату входять ротаційні, постійні, і сенатори за посадою.
7.5.1. Постійними сенаторами довічно є екс-Президенти України, які були успішними за показниками зростання економіки і добробуту народу
2) ротаційні вибори відбуваються:
− по 90 Народних депу-татів щороку;
− по 26 Сенаторів щороку. ;
Коментар: За 5 років через 5 щорічних вибо-рів здійснюється пов-ний цикл ротаційного оновлення складу пред-ставницького органу, при цьому виключаються «періоди перехідного безвладдя».

Верховна Рада України (ВРУ) – Народний Павламент України (НПУ).
−Народні депутати Народного парламенту проживають в своїх округах і в загальній системі управління виконують Аферентні функції:
− збирають інформацію про проблеми, вирішення яких потребує законодавчого закріплення і формулюють технічне завдання на розробку Законотворчою Асамблеєю відповідного закону);
− в кількох читаннях на сесії обговорюють і приймають закон від розробника;
− супроводжують практичну реалізацію прийнятих законів.
Народні депутати проживають і працюють в своїх округах, засідання комісій і прийняття законів проводять on-line (всі голосування – поіменні);
Для проведення бюджетної сесії і коригування бюджету через півроку його виконання − отримують відрядження до столиці.
Оплата праці і представницькі витрати покриваються з держбюджету.

КЗУ НВ Статті 4.3, 4.7;
Стаття 6.3. Розпуск Народного Парламенту і Сенату заборонено.
6.3.1. Поточна чистка якісного складу цих представницьких органів здійснюється через щорічну ротацію їх складу, а також шляхом щорічного оцінювання роботи депутата свого округу, чи сенатора своєї області, а також екстреним відкликанням свого представника за порушення закону, регламенту, невиконан-ня передвиборних обі-цянок (як форми дого-вору зі своїми виборця-ми) чи неналежне вико-нання представницьких обовʼязків.
Коментар: Розпуск парламенту – це огульна, безглузда дія.
1) Кращих треба зберегти, «середнячків»- можна потерпіти, − а нездар і паразитів треба міня-ти. Так якісний склад представників – поліпшуватиметься.
2) Щорічне оцінювання також підсилить від-повідальність управ-лінців перед правосиль-ним народом, який без всяких розборок − лише на своїх відчуттях «по-кращання» − безпомил-ково звільнить того, кого треба.
Це є ефективні інструменти НАРОДОВЛАДДЯ.
_______________________

У мене, до речи, питання до тих, хто голосував за двопалатний парламент, – ви голосували за двопалатність взагалі, або за конкретний варіант? Питання це виникло тому що знаю про деяких, у кого просто не було часу ретельно попрацювати з документами. 😊
Також мені було зовсім не зрозуміло, про яку Раду старійшин говорить А. Пилипко? Про ту, що ми вже затвердили, чи про якусь іншу?
Тому пропоную А. Пилипко і В. Максимової (а також іншим бажаючим) подати свої пропозиції щодо представницького органу належним чином – у вигляді таблиці (функції і порядок обрання). Бажано обґрунтування пропозиції.
Пропоную також бажаючим ввести ще якийсь управлінські органи (контролюючи і пр.) теж подати пропозиції належним чином до завтра включно.
Але прошу всіх при цьому пам’ятати, що у нас ВЖЕ Є дві окремі палати – Віче і Рада Старійшин з вже визначними функціями:

Назва, призначення,
повноваження органу Порядок формування складу органу

Віче

Вищий представницькій орган народу України
Має виключні повноваження:
1. Здійснювати в якості фокус-групи з вирішальним голосом спільно з Радою Старійшин України підготовку и внесення питань на всеукраїнський референдум (збори тощо).
2. Офіційно тлумачити спільно з Радою Старійшин України Конституцію України та закони України, вирішувати питання про відповідність Конституції України актів державних органів управління.
3. Призначати на конкурсній основі і відкликати керівників судів, силових і контролюючих відомств всеукраїнського рівня.
4. Відміняти будь-які рішення державних органів управління, розпускати Верховну Раду України.

Склад (біля 100 осіб) формується і оновлюється навпіл кожен рік шляхом репрезентативного випадкового вибору з числа виборців України.

Рада Старійшин України
Вищий представницький орган духовно-інтелектуальної еліти України
Має наступні виключні повноваження:
1. Регулювання в духовно-моральної сфері.
2. Стратегічне прогнозування, планування та управління.
3. Курирування системи народовладдя з питань:
• Функціонування механізмів безпосереднього народовладдя – забезпечення підготовки и внесення на розгляд питань, та виконання прийнятих народом рішень.
• Системного контролю стану всієї системи народовладдя та своєчасного виправлення порушень в її функціонуванні.
• Формування складу Віче шляхом репрезентативного випадкового вибору.

Склад (біля 9 осіб) обирається загальними зборами представників духовно-інтелектуальної еліти територіальних громад.

Тому прошу не дублювати ні назву, ні функції. І зверніть, будь ласка, увагу, які потужні важелі контролю має Віче за допомогою Ради старійшин – скасовувати, розпускати, звільняти … Це справжній народний контроль!

Шановні колеги, чекаю на ваші пропозиції, зауваження?

З повагою,

Марк Зобов,
координатор Оргкомітету Всеукраїнського Форуму Народовладдя