Духовно-интеллектуальное воспитание и обучение молодежи в ХХІ веке : международный периодический сборник научных трудов. Под общей ред. проф. В. П. Бабича, проф. Л. С. Рыбалко, проф. Л. А. Штефан. Вып. 3. Харков : Изд. ВННОО, 2021. 452 с. ISSN 2708-4809
В сборнике рассмотрены ценностные ориентиры духовно-интеллектуального воспитания, развитие духовно-интеллектуальных качеств личности в условиях сотрудничества и инклюзии. Раскрыты личностные и социальные детерминанты духовно-интеллектуального воспитания и обучения в системе непрерывного образования. Проанализированы исторические и сравнительные аспекты в теории и практике духовно-интеллектуального воспитания и обучения. Акцентировано на практической значимости развития духовно-интеллектуального потенциала субъектов образовательного процесса.
Рассчитано на ученых, педагогов, методистов, управленцев, соискателей разного уровня высшего образования, соискателей общего среднего образования, общественное сообщество, родителей.
1. Бойчук Ю. Д., Боярська-Хоменко А. В. Умови самоактуалізації здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами 16
2. Култаєва М. Д. Освіта як диво і розчаклована реальність 20
3. Хвостиченко О. М. Структура особистості як об’єкт духовно-інтелектуального виховання та навчання 24
4. Резван О. О. Популяризація педагогічної та методичної складових у короткострокових програмах підвищення кваліфікації для викладачів галузевих закладів освіти: із досвіду роботи науково-практичної школи-семінару та кваліфікаційного тренінгу «сучасні технології навчальної діяльнсті викладача ЗВО» 31
5. Приходько А. М. Візуальна комунікація як стратегія навчання студентів у закладах вищої освіти 36
6. Трусей Л. Г. Феномен нової людини в умовах поглиблення применшення духовності в житті суспільства 41
7. Сагуйченко В. В. Проблеми навчання та виховання у сучасній школі 48
8. Бакай С. Ю. Духовно-моральне виховання старших дошкільників в умовах сьогодення 51
9. Довженко Т. О., Небитова І. А. Духовно-моральне виховання молодших школярів у контексті нової української школи (НУШ) 56
10. Хаджинова І. В. Виховання емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку: аналіз зарубіжного досвіду 60
11. Чжан Гомінь. Роль танцю у вихованні дітей молодшого віку 63
12. Мойсеєнко Р. М. Морально-естетичне виховання учнів початкової школи на уроках мистецтва 67
13. Кульчицький В. Й. Патріотичне виховання особистості як педагогічна проблема 71
14. Борисенко Н. О. Засоби організації міжкультурної взаємодії студентів на партнерських засадах 75
15. Чжоу Мінь. Духовно-естетичне виховання майбутніх музично-педагогічних працівників 78
16. Кохан Д. М. Духовно-інтелектуальне виховання майбутніх лікарів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін 81
17. Фоміна Л. В., Скорбач Т. В., Калініченко О. В. Мовна підготовка майбутніх медичних працівників 84
18. Гепенко Л. О. Виховання пошани до української культури в іноземних майбутніх лікарів під час прогулянки садом Шевченка 87
19. Майнаєва О. І., Стегнієнко М. І. Можливості забезпечення взаємоінтеграції знань на уроках української мови та математики 90
20. Рибалко Л. С., Овсюк Д. Р. Педагогічна казка «Методи виховання» 95
21. Маркіна Н. В. Виховний зміст музикотерапії 99
22. Косиченко В. А. Танок як засіб самовдосконалення особистості 102
23. Рибалко Л. С., Антонов М. С. Виховний потенціал фітнесу 106
24. Собко І. М., Зеленцова А. О. Заняття з Fitness mix для підвищення фізичної активності студентської молоді 109
25. Кравчук Т. М., Зеленська Є. І. Засоби розвитку виразності рухів у юних спортсменів, що займаються складнокоординаційними видами спорту 113
26. Зозуля К. В. Навчання хореографії дітей молодшого шкільного віку в сучасних позашкільних закладах м. Харкова 118
27. Алтухов В. А. До проблем організації освітнього процесу на уроці хореографії 123
28. Котелюх М. Ю. Духовність і мораль лікаря в умовах пандемії 128
29. Лазаренко Г. А. Впровадження духовних цінностей в освітній процес закладу дошкільної освіти 131
30. Полежака Д. В. Дитяча книга як основа духовно-інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку 135
31. Карась А. Г. Духовно-інтелектуальний розвиток старшокласників у освітньому процесі закладу загальної середньої освіти 139
32. Хоу Ісюань. Формування духовно-інтелектуальних умінь учнів на уроках хімії 142
33. Бондаренко Д. Р. Засоби інтелектуального розвитку учнів старшої школи на уроках математики 145
34. Пономарьова Н. О., Майстрюк І. С. Самоосвітня компетентність школярів: сутність та структура 149
35. Остапенко А. В. Особливості розвитку критичного мислення учнів базової школи у вивченні математики 154
36. Пісоцька М. Е., Кадашевич К. О. Tеоретичні підходи до визначення дидактичної системи індивідалізації навчання учнів 157
37. Лі Янь. Духовно-інтелектуальний розвиток майбутніх учителів образотворчого мистецтва на заняттях з олійного живопису 162
38. Чубукіна О. М. Позааудиторна діяльність здобувачів вищої освіти у клубних об’єднаннях педагогічних закладів вищої освіти 165
39. Черновол-Ткаченко Р. І., Фідяєва Т. С. Роль духовно-інтелектуального розвитку особистості в роботі правознавців 168
40. Мармаза О. І. Інтелектуальний та духовний розвиток майбутнього менеджера освіти 171
41. Спіцин В. В. Особливості організації фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з порушеннями постави 175
42. Ткаченко Л. П. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів як основи духовного розвитку суспільства 180
43. Корнієнко С. І. Старослов’янізми як одне з джерел становлення нової української літературної мови 183
44. Мандражи О. А. Один з підходів до вивчення нових слів англійської мови через мнемонічні асоціації 187
45. Цапко А. М., Кабанська Г. А. Організаційно-виховна практика в дитячих таборах оздоровлення та відпочинку 192
46. Клімакова С. М. Формування гармонійно розвинутої особистості, здатної до щасливого життя через саморалізацію в спорті 197
47. Цибулько О. С. Постсекулярні виміри освітніх трансформацій 200
48. Синьов О. С. Виховний аспект у тригональних шахах 203
49. Тіщенко О. М. Формування громадянської свідомості учнівської молоді засобами хореографічного мистецтва 208
50. Грузевич Т. Ю. Характеристика рівнів громадянської вихованості учнів старших класів у закладі загальної середньої освіти на основі національних традицій 212
51. Попова О. В. Формування інтелектуальної мобільності старшокласників у процесі навчання 216
52. Лей Сяо. Сучасні тенденції прояву самовираження у студентів у освітньому просторі ЗВО 220
53. Калашнікова Л. М., Ло Юаньвень. Духовно-інтелектуальна складова творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників 223
54. Долгопол О. О., Клюєва А. С. Толерантність як системна характеристика особистостi студента 226
55. Шпак І. О. Особливості організації дистанційної освіти в сучасній Україні 230
56. Коваль Д. В. Структура професійних домагань майбутнього фахівця 235
57. Кіріленко О. Г., Рижкова В. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі підготовки магістрів-філологів: інтелектуальний аспект 238
58. Прокопенко А. І., Прокопенко І. А. SWOT-аналіз цифровізації вищої педагогічної освіти в Україні 244
59. Майнаєв Ф. Я. Застосування сервісу RENDERFOREST на уроках історії 250
60. Опанасенко Я. О. Ключові компетенції викладача-тьютора в умовах змішаного навчання 254
61. Чібісов О. Д., Простакова Ю. С., Штонда О. Г. Особливості вивчення математичних дисциплін майбутніми вчителями математики в умовах змішаного навчання 257
62. Нелін Є. П., Проскурня О. І., Цись Я. В. Використання хмарних сервісів GOOGLE на уроках математики 261
63. Пісоцька М. Е., Олійник Т. О. Алгоритм використання критерію Макнамара для статистичної обробки педагогічних вимірювань 265
64. Денисенко А. О. Моніторинг виховного потенціалу студентського дозвілля в умовах дистанційного навчання 269
65. Пономарьова Н. О. Професійна педагогічна діяльність майбутніх учителів як чинник їх професійної самореалізаціЇ 274
66. Галушка К. Р. Комуніктивна культура вчителя як складова педагогічної майстерності 280
67. Кабанська О. С. Проєктування розвитку духовно-інтелектуальних умінь у майбутніх учителів у закладі вищої педагогічної освіти 284
68. Семенова М. О. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до самореалізації в суспільстві споживання 288
69. Ван Інчжи. Музично-виконавська компетентність вчителя музичного мистецтва 292
70. Лу Баовень. Особливості етнокультурної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва 297
71. Ян Ян, Ван Ціхуей. Естетичне виховання майбутніх вчителів засобами музичного мистецтва у КНР 300
72. Ян Цзяін. До питання емоційної виконавської стабільності фахівців музичного мистецтва 304
73. Мей Фан. Мультимедійні технології у професійній підготовці фахівців музичного мистецтва 308
74. Чернушенко Н. М. Мовна особистість учителя початкової школи у світлі вимог модернізації освіти ХХІ століття 312
75. Бунчук О. В., Коропаткова А. К. Розвиток творчого потенціалу майбутнього викладача хореографічних дисциплін 317
76. Разуменко Т. Неформальна та інформальна освіта хореографів в Україні 320
77. Доценко Д. Г. Духовно-інтелектуальна компонента управлінської компетентності викладача закладу вищої освіти. 325
78. Зеленська Л. Д. Феноменологія поняття «Педагогічне супервізорство» 327
79. Коровіна Я. С. Формування соціального інтелекту у школрів початкової школи 331
80. Кваша А. С. Превенція булінгу в умовах створення безпечного освітнього середовища 334
81. Васильєва С. О., Агаркова Н. О. Формування соціальної позиції студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти 337
82. Зарудна І. А. Розвиток соціальних компетентностей студентів вищої освіти у Великобританії 341
83. Шумський О. Л. Соціокультурний компонент іншомовної підготовки здобувачів вищої освіти 344
84. Трубавіна І. М. Теорії визначення й оцінки потреб і проблем користувачів послуг військово-соціальної роботи як дієвої служби допомоги людям 348
85. Рябовол Л. Т. Місце і роль навчальної дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень» у підготовці магістра правоохоронної діяльності 352
86. Ялліна В. Л. Деякі питання духовно-інтелектуального виховання дітей у вітчизняній педагогічній спадщині на початку ХХ століття 358
87. Єрмак Ю. І., Бунчук О. В. Діяльність українського вільного університету 1921-1945 рр. 363
88. Лупаренко С. Є. Питання дитинства і розвитку дитини у вітчизняних наукових дослідженнях (1990-ті рр.) 367
89. Тарарак Н. Г. Форми та методи заохочення керівників закладів дошкільної освіти до професійного зростання 370
90. Танько Т. П. Питання мотивації кадрів дошкільної освіти (історико-педагогічний аспект) 375
91. Боярська-Хоменко А. В., Кузнецова О. Ю., Штефан Л. А. Основні напрями діяльності шкільних соціально-педагогічних служб України (початок ХХ століття) 380
92. Тарарак О. В., Тарарак М. Ю. Особливості організації просвіти батьків у провідних країнах світу 385
93. Чихаріна К. І. Особливості освітнього процесу в Сингапурі 390
94. Таяновський В. О. Генеза університетської автономії й академічної свободи 393
95. Бужин О. В. Вальдорфська школа – світ праці 398
96. Жерновникова О. А., Чень Цзін. Розвиток патріотизму в дітей у КНР 401
97. Псарьова М. Д. Використання допоміжних технологій у роботі з молодшими школярами з розладом спектру аутизму у США 405
98. Сотніков Д. В. Засоби організації освітнього процесу в закладах вищої освіти економічного спрямування США 409
99. Бао Шуцзюань, Хуан Тівень. Розвиток системи освіти обдарованих дітей у Китаї 414
100. Хотченко І. А. Вплив демографічної політики Китаю на родинне виховання китайців 418
101. Чень Хуейхуей, Цзен Гуанхай. Особливості розвитку музично-педагогічної освіти в КНР 422
102. Цзі Іпін. Засоби формування цифрової компетентності майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в закладах вищої освіти КНР 426
103. Чжан Вей. Особливості підготовки вокалістів у музичних закладах вищої освіти КНР 430
104. Лиманська О. В., Бугаєць Н. А. Вдосконалення роботи з обдарованими студентами як один із напрямів реалізації міжнародних освітніх програм 434
105. Ткаченко Т. В. Роль педагогічної практики у підготовці майбутнього викладача мистецтв 439
106. Власенко Я. В. Ощадливість у структурі фінансової та економічної грамотності особистості 442
107. Черновол-Ткаченко Р. І. Формування емоційного інтелекту в менеджерів-магістрів в інституті післядипломної освіти та менеджменту 445
Скачать первую часть третьего выпуска альманаха: Нажмите для просмотра прикрепленного файла
Скачать вторую и третью части третьего выпуска альманаха: Нажмите для просмотра прикрепленного файла